[***]

wykiełkowała

nieopierzona

wyśmiertelniła

na amen.

 

___

24-25.12.2019;04:48

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • nerwinka 26.12.2019
    AlaOlaUla oraz Puchacz
    Mogłem spodziewać się tego rodzaju reakcji na mój wpis. Uczepiliście się nieprawdziwego stwierdzenia, jakobym czytał tyko te komentarze, które pochodzą od autorów „z dorobkiem”. Dowodzić Wam, że jest przeciwnie, to tak, jakby przekonywać piranię do wegetarianizmu. Lepiej ponownie przeczytajcie sporny fragment, zamiast się zacietrzewiać: „Kiedy spotykam się z tego typu komentarzami, pierwszym krokiem jest zapoznanie się z twórczością ich autora. A następnym – z jego dorobkiem. Jeżeli legitymuje się jakimikolwiek potwierdzonymi osiągnięciami (np. choćby jedną publikacją), muszę brać poważnie jego zarzuty. Lecz jeżeli są one bezpodstawne i pochodzą od zarozumiałego człowieka, któremu dopiero wyrzynają się literackie zęby, nie widzę powodu, by na razie traktować go serio”. Czy nie widzicie w sobie złej woli? Co robicie na literackim portalu?
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    nerwinka!!! Yuppi!!!

    Czy teraz mam iść poklęczeć na grochu?
    Bo nie wiem, co mam zrobić?

    Iść...
    Zostać...

    nerwinko, muminko, proszę, wskaż mi drogę???
  • Puchacz 26.12.2019
    No comments.
    Umiem czytać ze zrozumieniem.
    To ty się naucz formułować myśli i zdania, aby były jednoznaczne.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    Zdajesz sobie sprawę z WASZEGO podobieństwa?
    Nie zdajesz.

    ?
  • Puchacz 26.12.2019
    AlaOlaUla Nie widzę.
    Masz może nadwzroczność.
  • AlaOlaUla 26.12.2019
    A mnie cieszy jedno.

    Że mój, bobu winny, komentarzyk spowodował wyjście nerwinki do "ludzi" ;)

    Tak trzymaj nerwinko??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania