o moim życiu część 1

Może czas się przywitać , kultura to nie moja mocna strona zawsze bardziej dziki niż kontaktowy , może zaczne od czegoś a od mojego byłego przyjaciela którego ceniłem brakuje mi go nasza przyjaźń zaczęła się od przedszkola , ale bardziej okres braku pracy i ciężkich czasów nas połączył wtedy najbardziej sie integrowaliśmy ,???? było ciężko ale my i tak robiliśmy sobie kupe śmiechu z tego całego kurwidołu oczekiwaliśmy lepszych czasów . Czasami wolałem iść do niego niz do swojej byłej , co było dla mnie ciosem z racji gdzie dziewczyna powinna być wyrozumiała z resztą szkoda o niej pixeli na ten czas , mieliśmy wspólne zainteresowania i kto wie może byśmy coś razem "zbudowali"pewnego razu przyszedlem i pokazalem mu aplikacje o nazwie badoo taaak wiem co teraz sobie myślicie zaczęło się normalnie on to ściągnął zaczął się wkrecać , okazywało się że ukrywał to że jest gejem i poznał przez to swojego przyszłego chłopaka.... Już możecie sobie opowiedzieć dalej co sie ze mną działo kiedy mi nie poszło z byłą a go że tak powiem nie było bo go orientacja i partner pokierowali dalej ? Tak czy siak tą orientacje akceptowalem bo był dla mnie kimś był moim przyjacielem..

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Aisak 12.04.2018
    o święty Szatanie przybądź mój Panie
    i powyłączaj im te internety.

    Kóvaaaa!
    *
    A o czym to jest tak w ogóle?
    Że helloł a muj psyjaciel jest ciotom.
    Oh, to taki bzydki hłopak.
    A mnie to olała taka jedna loha.
    Hwdp jej w rzyć i hui.

    No, pasjonująca historia.

    idem stond :/
  • harold 12.04.2018
    Ehh no niestety
  • harold 12.04.2018
    Dziekuje za słowa wsparcia ;)
  • oldakowski2013 12.04.2018
    Na pewno nie przeczytam drugiej części. Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 12.04.2018
    może w formie pliku dźwiękowego byłoby to lepsze? piszesz dziko, ignorując zasady, czyli tak ja mówisz, co nie?
  • harold 12.04.2018
    Masz rację

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania