***

***

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ktokolwiek 26.03.2016
    Nie mam pojęcia, jak mogłam cię zainspirować do czego tak pięknego, ale jeśli tak było, to jest mi bardzo miło, dziękuję za dedykację :) refren był najpiękniejszy, ale reszta tekstu całkowicie mu dorównała :) 5
  • Neurotyk 26.03.2016
    Proszę :) Jak mogłaś? Swoimi pięknymi tekstami :) Szczególnie ostatnim :)
  • Najmilsi Poeci, oczami wyobraźni widzę Was połączonych klamrą poezji... Poetko, pięknie tchniesz w słowa – prawdę, sztukę i magię. Poeto, Twoja odpowiedź porusza mnie, świadka niezwykłego dialogu dusz :) 5 adresuję cudownemu Duetowi Słów :)
  • Neurotyk 26.03.2016
    Adelko, dziękujemy :) Duet, trio, wszyscy RAZEM :)
  • Rasia 27.03.2016
    Przepiękny tekst. Całe szczęście, że zostaleś do niego zainspirowany :D Przelałeś w niego tak wiele uczuć i w dodatku napisałeś to w tak ładny sposób :) Zostawiam 5.
  • Neurotyk 27.03.2016
    Taka inspiracja najlepiej pobudza:) Ten wiersz oparty jest na wspomnieniach, więc jest "prawdziwy", dziękuję Rasiu:)
  • KarolaKorman 27.03.2016
    ,,A może z wiosną, jak przybędą ptaki
    Przylecisz tu również ty'' - Twoja nadzieja niech stanie się rzeczywistością :) Tego Ci życzę w ten świąteczny czas, 5 :)
  • Neurotyk 27.03.2016
    Oby... Oby Karolko. Dziękuję i Tobie szczęścia i nowego narodzenia życzę w jakiejkolwiek kwestii, w której tego potrzebujesz:)
  • KarolaKorman 27.03.2016
    Dziękuję Neurusiu :)
  • General007 01.04.2016
    Gdybys to jeszcze zagral i zaspiewal,to fanfary na stojaco,szacun,bo nie raz probowalem napisac piosenke to zawsze 1 zwrotka a potem sie nie kleilo,podoba mi sie,dalbym 6 ale nie ma takiej opcji:)
  • Neurotyk 01.04.2016
    Dziękuję Ci bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania