O róży i innej od wszystkich

Na małej planecie z kilkoma wulkanami żył mały chłopiec, tęsknący za rozmowami.

Żył od nocy do świtu obsrerwując wschody słońca.

I nie było by temu końca gdyby nie małe nasionko.

Podniósł je chłopiec i do ziemi włożył, pielęgnował aż wkońcu z nasionka wyrosła róża.

Choć na Ziemi pełno ich było to chłopak o tym nie wiedział.

I pokochał kwiatek nad wszystko, smutki mu swoje powierzał.

Aż razu pewnego zapragnął podróży by zobaczyć świat inny, nieznany i duży.

Marzenia się spełniły świad widział daleki.

Serce nawet swe złamał bo inne róże zobaczył.

A one nie były tak jak ta jedyna.

Kapryśne księżniczki z kwiaty zaklęte bo komuś kiedyś złamały serce.

I doszło do niego że na jego planecie jest ktoś kto go kocha.

I szybko tam wrócił i żył sobie dalej.

A dla nas to nauka szczęścia w złych stronach szukamy.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Rasia 24.03.2016
    "Na małej planecie z kilkoma wulkanami żył mały chłopiec, tęsknący za rozmowami." - bez przecinka, tęskniący*
    "Żył od nocy do świtu obsrerwując wschody słońca." - obserwując* i przecinek przed tym słowem
    "I nie było by temu końca gdyby nie małe nasionko." - przecinek po "końca"
    "pielęgnował aż wkońcu z nasionka wyrosła róża." - przecinek przed "aż", w końcu*
    "Choć na Ziemi pełno ich było to chłopak o tym nie wiedział" - przecinek po "było"
    "Aż razu pewnego zapragnął podróży by zobaczyć świat inny, nieznany i duży." - po "podróży"
    "Marzenia się spełniły świad widział daleki." - po "spełniły" + świat*
    "Serce nawet swe złamał bo inne róże zobaczył." - przecinek przed "bo"
    "Kapryśne księżniczki z kwiaty zaklęte bo komuś kiedyś złamały serce." - przed "bo" i w kwiaty*
    "I doszło do niego że na jego planecie jest ktoś kto go kocha." - przecinek po "niego", "ktoś"
    "A dla nas to nauka szczęścia w złych stronach szukamy." - po "nauka" dałabym myślnik
    Tym razem temat nie był jakoś bardzo oryginalny, a i literówek sporo, z interpunkcją tak samo problem. Szkoda, że jednak nie sprawdzasz w jakimkolwiek programie tych potknięć, skoro sama ich nie widzisz. W każdym razie na początku widziałam postęp, a teraz już nie za bardzo. Niestety 2.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania