-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • KamilM 16.01.2019
    interesujące i ciekawe
  • stefanklakson 16.01.2019
    Czas jaki upłynął od wstawienia tekstu i twojego komentarza budzi pewne wątpliwości...
  • Canulas 16.01.2019
    Całkiem spoko, choć oczywiście ta część będzie miała tylko sens, jeśli opublikuje kolejne.

    Mógłbyś, gdybyś w ogóle ingerować w stare teksty, wyeliminować nadmiar słowa "mnie".

    Tak samo tu: "Ale całe to piekło, to było zupełnie nie to, czego się spodziewałem" - tego "to" dość dużo.

    Ogólnie całkiem spox.
    Pozdrawiam
  • stefanklakson 16.01.2019
    Dalsza część tego starego nigdy nie powstała, Canulasie, bo już nie pamiętam, o czym to miało być. To jest tylko wariacja, niebezpiecznie schodzi pomysł w stronę średniowiecza ;) Co do powtórzeń, to zgadzam się, że one są, ale nie wiem jak na to patrzeć, bo po zmianie, to już nie będą te same zdania. To w końcu tylko portal literacki :)
  • Canulas 16.01.2019
    stefanklakson , dlatego poddaję to w walizce ostrożności. Jedni zmieniają latami - patrz: ja. inni się odcinają, bo ciach i koniec.
    Nie trzeba dłubać, ale źle bym się czuł, gdybym o tym nie wspomniał.
  • Wrotycz 16.01.2019
    Ożywczy i zatrważający ten pomysł z 'końcową' samooceną, brr... jeśli co poniektórzy są/będą odporni na magię miejsca (co sugeruje utwór - owo puste piekło) nic tylko hulaj duszo, piekła nie ma.
    Jedynym sprawiedliwym okazał się alfons - sabaryta. No, no... już choćby za te dwa pomysły należy się piąteczka, jak Lucyferowi przedłużenie etatu.
    Fakt, że chce się poznania realizacji obietnicy Alfonso... kolejny walor opka.
    A że dar swobodnej narracji masz - wiadomo od początku.
  • stefanklakson 16.01.2019
    Trzeba by się zamknąć w domu na miesiąc, walić łbem o klawiature i próbować napisać całość, tylko pytanie kiedy. Wymyśliłem już kiedyś koniec, dość przewrotny :)
  • Wrotycz 16.01.2019
    Okey, rzuć klucze, za miesiąc wrócę:)
    No, naprawdę ciekawam.
    Wg mnie połowa połowy czasu wystarczy. Lekkie masz pióro, płynie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania