.-. --- ... .. .- -.-. --.. . -.- / --.. --- ... - .- / .--- .-

----. .---- ----- ..--- .-.-.- ---.. ----- .-.-.- ----. .---- .-.-.. / .-.-.. .-.-.- .- .. -. . --.. -.. . .--- / --- -.. / .. ... / .- .-. -... .- --.. / .--- . --.. -.. / .-. .--. / -- -.-- --.. -.-. / -.-. / .--- ..- --.. .. .-.. -... --- / .. ... / . .. -. --.. ... --- -.- --.. --- .-. / .. / -.-- .-- .- .-. - --- .--. / .--- . -. --- .. -... ..- .-.. ..- / .--- . .--- --- .-- ... / .- ... / .. -- / --- --. . .. -.- --.. -.. ..- .-.. / -.. .- .--- / . .. --.. -.. / -... / . .. -. / . / --..-- --- - / -.- .- .--- / --..-- --- --. . -. --.. -.-. . --.. .-. --- -.. . .. -. / .. / --- --. . .. .--. ..- / --. / -.- .- - / --- -.-. / . .. -... --- ... / .- -.-. . .. -... --- / -. .. --.. -.. --- --. / -.. . --.. .-. .--. / . .. -. .-- --- / ... --- -.. / . / --..-- / -.-- --.. .-. . .. .-- ..- / --. / -- / . .. -. / - ... --- .-. .--. .-- / --..-- . .. -.-. . .-. .- .-.. .- --. / .-- / -.- / .-. / -.- --.. -.. ..- .-.. / -. --.. ... -.-- .--. / .- .. -. . --.. -.. . .--- --.. / --- -.. / .--- -.-. .- .-.. --- -.- / .- -. / ..- -- / .- / .- -.. --- .--. / .- -.- -. .. .-- / .- -- .- -- / -.-- -.. --. / .. / --..-- - --- - ... .. / .... -.-. -.-- -. --- --.. -.-. / .-. -.. ..- / -.- . - / .. ... . .. --.. -.. / .... -.-. .- --. --.. .. .-- / .... -.-. -.-- .-- .. .-.. / .- .-. . --.. .-. .--. / -.-- - .- .... -.-. / --.. / .... -.-. -.-- -.-. / .--- .- --. . .. -... --- -.. / --- / --.. .- .-. --- / .... -.-. .- .--. --- / .... -.-. -....- .... -.-. .- -.-. / -.-- -.. --- / .... -.-. -.-- -. - ..- .-. -.- --- / .. / . .. -.-. .- .... -.-. / .--- . .. -.- ... .-. .- -.. --- .--. ... --- --. / .--- . -. .--. --- .-. -.- --- / --- / .- .. -. -- --- .--. .- --.. / - ... .- .. -- .... -.-. -.-- - .- -. / -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / . / --..-- --- / --- ... . .-- / .. / --- -. ... .- .--- / -.- .- - / --- / -.-- -... / ..- -- --- -.. / .-- / .-.-.- .. -- .- -.- .-.. .- .-.. / .. ... / .- / .. .-- .- -... / -.-- --. --. .. .--. / .- .-. - ... --- .. ... / .- / --..-- / .--- --.. .. .-- . .-.. . - / .. .-.. .- -.. / .-.. --. --- / .- -.- -. .. .-- / .- -- .- -- / .. / -.- .- .. ... --- .-. .--. / .- - .- - .-.-.. .-.-.- ..- -.-. ... .--- . .. -- / .- -. / - ... . .--- / ..- .--- / . / --..-- / -.-- --.. .-. . .. .-- ..- / --. / -- / . .. -. / .-. .- - --- -.. / -- .- - / -.-- -.. . .. -.- / .- / --..-- ..- -- --- -.. / --- -.. / . --.. .-. - --- -.. / -.-- -.. . .. -.- / --..-- / .. ... / .- -.- . --.. -.-. --- -.. / --. / -- / . .. -. / . / --..-- -.-- -. -.. --- / --. / .. / -.-- -. --- --.. -.-. / -- --.. / -.- .- - / -.-- -... / -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / .- .. -. .- .-- --- / .- -.. . .--. / --- --. . .. -.- -... -.-- --.. ... / -.. --- .-.-.. .-.-.- .-. . -.-. .- .--. ... / .- -. / . -.. --- / -- / . .--- --- .-- ... / .--- . -.-. / .--- .- --.. -.. .- .-- --- .-. .--. -.-- .-- / --..-- .. -.- ... / --. / -.-- -- .- -- / .. -.-. / .-. - --- .--. / . .. -. / .-.. .- -- --- / . --.. -.. --- .-. -.. / --- .--. / . / --..-- -.-- -. --- / .- .-. . --.. .-. .--. / -.- .- - / -.-- -... .-.-.. .-.-.- . .. -... . .. ... / .- --.. / .. ... / -.-. / .--- .- -.. / .-.. --. --- / . .. -. / .. / -.-. / .--- .- .. -. .-.. .- .-- --.. / . .. -. / --..-- / .. ..-. .- .-. - --- .--. / .--- . .. -.-. -... -.-- --.. ... .--- .- -. / -.- .- .--- / ..- -- --- -.. / --- -.. / .- .... -.-. . .--- --- .--. / -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / .. / -.-- -. .-. .- -- --.. ... --- -.- / -.-- -.. .-- .- .-. .--. --- -.. / -.-- -... / --..-- .. -- .- -.- / .. .-- / -.. / .. -- -.-- -. .-. --- .. .--. ..- / --.. / ..- .. -. . --.. -.-. / --- .--. / .-- / --..-- -.- --- -.. .. .-- / .-.-.- -.-- - .- .... -.-. / --.. / -.-- -.-. / .--- ..- - .- .-.. --- -.. / --..-- -.- ... .-.. . .. -.-. / .. -- .- .. -. -.. --- --. -.-- - / .... -.-. -.-- - -.-- -- . .. -. / .-. --- - . ..-. / -.-- -... / -.-- -.-. / .--- .- / .- .-. -.. --- / -.- .- - / .. / .. --. --.. .. .-- / -.-- / -.-- -... / . -. - / .-. - ... .-- / .. / . .-- .. .-.. / .- .-. . --.. .-. .--. / -.- .- - / -- . --.. ... --- .-. .- .--- / . .. -. .- - ... --- --.. / . / --..-- / .. .-- --- -. .- - ... --- .--. / .--- .- .. ... .. --.. -.. / . .-.. .- / .-.-.- / -.- -... / .-. - / .-- / -.- --.. -.. ..- .-.. / . .. -. .-.. / --. . --.. -.-. --.. ... / .- / --..-- --- ... / .. -- / . .. -.- --.. -.. ..- .-.. / .. -... ..- .-.. / --- --.. -.. .-. .- -... / .. / .- - / .. -- .- .--. / -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / -.. / -.- -.. --- / -.- .- - / --- / -.-- -... / -- -.-- -. .-- .. --.. -.. / -- -.-- --.. -.-. .. -. / --- / -.-- -... / . .. -. / --..-- .... -.-. .- .. -. .-. .- ... .- -- / .. / .... -.-. .- .--. . .-.. -.- ... / .-- / .. .--. ..- -.- / --- / -.-- -... / .- -. / --- -- / . .-. / - -.- / --..-- --- ... / .. -- / .- -. / .. --.. -.. ..- .-.. / . .. -. .- .--- .. -... .- --.. / .-.-.- .--- / -... ..- / .- -. / .... -.-. -.-- -. --- --.. -.-. .- -. --.. . --.. .-. .--. / .. --.. -.. ..- .-.. / . .. .-- .. .-.. .--. - / .-- . .. -. / -- .- - / .. .-.. .- -- -.-- --.. .-. - / .. .--. --- / .... -.-. -....- . -.-. / -.-- -.. --- / . .. -.- ... .--- . .. .-- .-.-.. .-.-.- -.-- - .- .... -.-. / .--- . .. -.- ... .-. .- -.. --- .--. ... --- --. / .--- . .. -.- .-.. . .. .-- / .-.. .- -.. --- .--. --- . .. -. / .--- . -. --.. -.-. --- -.. .. .-- / --.. / .- --. . .. -... --- -.. / .. ... / -.-- / .- .-- .- -.. --.. / .. --. --.. .. .-- / -.-- -. --- --.. ... .- .-. - ... . --.. .-. .--. / .. ... / .- --.. .-. .--- . --.. --- .-. .-.-.. .-.-.- .. --. --.. .. .-- / . .-- .. .-.. / .- .-. . --.. .-. .--. / --- --. / -.-- / .- .-- .-. -.-- .-- / . .-.. --. .- -. / .- .. -. . .-.. / -.-- -- .- --.. / --.. / --.. -.-. . .-.. / --..-- .- .-. . - ..- .--. -- --- -.- / --- -.. / -.. .- .. ... ..- / . .. -.-. . .-.. .- --- - / .--- . -. -. .- .-. --- .--. / --- .--. / -.-- -.. --. / --..-- . --.. .-. --- - .. -. --- -- / -- .. --- .-- ... / .- -. / -.-- --.. -.-. .- -... --- --.. / . .-. / - -.- / --..-- .-- / -.- .- --.. --. -.-- --.. / .... -.-. . --.. .-. - / ..- -.- ... .. .-- .- .--- --.. / -- -.-- -. .-- .. --.. -.. / --- .. -. - .- - ... --- / -- -.-- -. --- / .- .-- ..- .- --.. / --- / .- .-.. / -.-- -- --.. --- .-. / --..-- -.-. / .--- .- .-- -.-- --.. -.-. --- .--. -.. --- .-.-.. .-.-.- -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / . .. -... . .. ... / --- -.. / .- .. --.. -.. . .. .-- --- .--. / -.-- ... .- .-- -.- .- --.. / --- .-. - ..- .--- / .- .. -- / -.. / -... / . .-.. .- / .-.-.. .-.-.- .. -- .- .. -. . .. -- ..- .-. - ... / .. -- . .. --.. / .- -. / .- .-- -.-- .--. .- -.- ... / - --- .--. / .-.-.- / -.-. .. -. .-- --- .-. . .. -.- / --- / -.- . .--- -.-- .-. / . --.. .-. .--. --- / .- .. ... ..- -- / . / --..-- -.-- -. --- --.. -.-. / -- --.. / -.- .- - / -.-- -... / .-.-.- / --.. -.-. --- .--. -.. --- / .... -.-. --- .-. - / -.-- -... . / .- / --..-- / .. ... / .- -- -.-- --.. .-. - .- --.. / -.-- -. --- --.. -.-. / -- --.. / .-- / .-. - . -- --- .-.. .. -.- / ..- - ... . .. --.. -.. ..- .-- -.. / .... -.-. -.-- -. .--- . .-.. --- -.- / ..- .. -. .- .... -.-. . .--- . --.. .-. .--. / --- .--. .-.-.. .-.-.- / --. --- .-. -.. / -- . --.. .-. ..- -.- / - -.-- .-. -.- --- .--. / -. - --- -- .- ... / .. ... .-- / .- --.. / -.-. / -. --. . .. -... / .--- . .-.. .- -.. / -.-- --.. ... ..- .-. / --- -.- .-.. -.-- - / --..-- / .. ... / .- -- -.-- --.. .-. - .- --.. / . .. -. / . .-.. .- / --..-- . -.-. .. .-- --- -.- - / --.. .-. .--. / . .. .-- / .. --.. -.. . .. .-- -.. --- / .. .-- --- -. .- - ... --- .--. / -- . - --- .--. / .- / --..-- .- - ... .- .. -- / .... -.-. .- / . --.. .-. -... --- / .- -. / .. ... / --.. .- .-.. .- -. --.. / .- / --..-- / .- .... -.-. . .--- / .. / .- .... -.-. . .--- .-.-.. .-.-.- / .-- --- .-. . .-- --- .-. / -.- / -.. / .- .--- . --.. .-. .--. / .- -. / .. ... / .- .-. -... -.-- .-- / .. .-- --- -. .- - ... --- .--. / -.- . --.. -.-. .- .. ... --- .-. .--. / .- .. -. -.. / --- --. . -. .-- . .--. .-.-.. .-.-.. .--. --- ... - .- -. --- .-- .. / --..-- - -.-- -- / --- / .-- . --. . - .- .-. .. .- -. .. -. . -- / .--. .-. --- ... .. .- -.-. --.. . -.- / --.. --- ... - .- / .--- .-

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Wrotycz 19.08.2019
    Taaa... nie sądzę, że każdy gatunek, który zbudował cywilizację dramatycznie nie zwraca uwagi na efekt swojego okrucieństwa.
    No ale... wszak to wszystko symulacja, czym się więc przejmować? To jeszcze groźniejsze przesłanie tej niby tylko historyjki.
    Dobrze, że znowu piszesz, pozdrawiam:)
  • stefanklakson 19.08.2019
    Wkrótce znowu nie będzie niestety czasu na relaks :(
  • Aisak 19.08.2019
    Ojej, po opisie wątróbki zrobiło mi się niedobrze :/
    A tak lubię z jabłuszkiem i cebulką, ale tylko jesienią i zimą.

    Fajny tytuł.
  • Aisak 19.08.2019
    Aha, ze względu na okoliczność eko, trzeba by zostać wegetarianinem na amen.
  • stefanklakson 19.08.2019
    Aisak, dziękuję za komentarze. Zupełny wegetarianizm, dotyczący wszystkich mieszkańców naszej wesołej planety, prawdopodobnie nigdy nie będzie możliwy z oczywistych względów. A podobno świnki są bardzo inteligentne i odczuwają różne emocje.
  • Aisak 19.08.2019
    stefanklakson i orgazm trwający trzydzieści minut...
  • fanthomas 19.08.2019
    Chrum chrum
  • fanthomas 19.08.2019
    Troszkę drastyczne ale ogólnie bardzo na plus
  • stefanklakson 19.08.2019
    Jasne, dobrze oświetlone miejsce. Chodzi o to, że każdy z nas potrzebuje takiego miejsca. Prosiaczek też tak czuł się w swoim domu, tam zbrodnie nie były już tak straszne, dlatego wszystko nabiera innego wymiaru. Szczególnie potrzebujemy takiego miejsca jasnego i dobrze oświetlonego - gdzie dobrze się czujemy - starzejąc się, gdy coraz mniej jesteśmy potrzebni innym. To zauważył Hemingway w swoim opowiadaniu "Jasne, dobrze oświetlone miejsce".
  • Pan Buczybór 19.08.2019
    Fajny surrealizm. Kalka naszego świata, trochę inny punkt widzenia... Interesujące opko
  • stefanklakson 20.08.2019
    Buczyborze, dziękuję za komentarz. Sytuacja przedstawiona w opowiadaniu niewątpliwie wydaje nam się straszna a zupełnie na wyciągnięcie ręki, bo w naszej dziwnej codzienności, ma miejsce sytuacja odwrotna i nikt się tym specjalnie nie przejmuje.
  • refluks 20.08.2019
    Cienkie.
  • stefanklakson 20.08.2019
    Mogło być dodatkowo śmieszne, ale nie chce mi się poprawiać.
  • stefanklakson 20.08.2019
    Refluksjo, ale na 3+ zasługuje.
  • refluks 20.08.2019
    stefanklakson A mnie się nawet nie chcę lufy postawić.
    Stać Cię na więcej.
  • stefanklakson 20.08.2019
    Siostro, zmiłuj się, nie stawiaj lufy Prosiaczkowi! Chodzi o to, że ja klepię w klawiaturę jak coś mi się pokojarzy i nie mam na to wpływu, tj. na skojarzenia moje.
  • stefanklakson 20.08.2019
    Ale tytuł jest na 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania