O życiu samotnika słów kilka.

Samotność wcale nie jest zła - bywają przypadki, w których samotność jest najlepszym wyjściem. Wszystko do okoła staję się szarą rzeczywistością, a Ty sam zostajesz w swoim wyimaginowanym świecie, wolnym od szyderstw, nękań, pobić. Świat bywa weselszy w swoich czterech kątach, jednak w każdym przypadku znajdzie się ktoś, kto Cię zainteresuje. Brat dawno przestał się Tobą interesować, jego przyszłość jest świetlana - a Ty swojej nie dojrzysz. Zazdrościłeś mu wszystkiego, czego Ty nie miałeś. A nie miałeś nic. Rodzice wiedzieć nie muszą. W sumie to jeden rodzic, ojciec przestał się Tobą interesować zaraz po urodzeniu. Twoja matka pracuje za dwóch. Nie ma jej nigdy w domu. Czy jednak możesz nazwać to miejsce swoim domem? Tam, gdzie możesz wrócić, jest Twój dom. Jednak Ty wracasz codziennie do swojego świata. Świata, który jest zamknięty dla wszystkich prócz Ciebie. Świata, w którym nie idziesz do przodu, ani się nie cofasz. Stoisz w miejscu. Pojawia się ona - dziewczyna, która wygląda na tyle dobrze, że możesz ją zaprosić do swojego zamkniętego królestwa. Jednak ona nie chce. Opiera się. Jednak Tobie nikt nie odmówi. Wkraczacie razem milcząc, ponieważ milczenie jest złotem. Złotem jest również wolność, której nikt nie jest w stanie Ci odebrać dopóki nie zabiorą Ci tego, co najważniejsze. Dopóki ona jest z tobą - dopóty będziesz szczęśliwy. Patrzysz jej w oczy - zimne, błękitne. Niegdyś ciepłe, emanujące dobrocią, teraz patrzeć będą tylko w Ciebie. Również przestajesz widzieć, jednak zostawiasz ją w swoim umyśle. Ktoś uderza w drzwi. Słyszysz cichnące stopniowo krzyki, ale czy to one stają się coraz cichsze? Może to ktoś zagłusza? Nie obchodzi Cię to.

Zasypiasz.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Fanriel 23.03.2017
    "Jednak Ty wracasz codziennie do swojego świata. Świata, który jest zamknięty dla wszystkich prócz Ciebie. Świata, w którym nie idziesz do przodu, ani się nie cofasz. Stoisz w miejscu." - Piękne. Już czekam na Twoje teksty. 5
  • NataliaO 23.03.2017
    ładny tekst, ciekawie przedstawiony ; podobało mi się to podkreślenie Ciebie Ty , jednak trochę było to schematowe 4 ;)
  • K Y S 23.03.2017
    All planned sis

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania