Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Obibok - rozdział I

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Litetary Universe)

 

Eryka dopiero co skończyła zawodówkę i myślała, co dalej. Mogła pójść zamiatać ulice albo na pół etatu w Żabce, ale postanowiła inaczej. Ukradła rentę schorowanej matce i kupiła na allegro mnóstwo akcesoriów do BDSM. Postanowiła, że zostanie profesjonalną dominą. Gdy wszystkie akcesoria już przyszły, Eryka zamieściła na internetowym forum ogłoszenie, że szuka niewolnika. Zgłosił się niejaki Dariusz, były gangster. Łysy, przed pięćdziesiątką i z ogromnym brzuchem pełnym wódki oraz kiełbasy. Wielki fan muzyki Kazika. Eryka odpisała mu, by przyjechał w sobotę o 20:30.

 

Gdy zapukał do jej drzwi, Eryka miała już na sobie czarny, lateksowy strój oraz bicz w dłoni.

 

- Żaden facet jeszcze mi się nie śmiał sprzeciwić, a ty nie będziesz wyjątkiem, psie - powiedziała i aby to zaakcentować, trzasnęła głośno biczem.

 

Dariusz rozebrał się i pozwolił skuć sobie ręce czarnymi *bransoletkami* połączonymi łańcuszkiem oraz zakneblować się czerwoną kulką jak w Pulp Fiction. Eryka smagała jego plecy biczem przez kilka minut. Później uwolniła mu ręce i założyła obroże na szyję, po czym zaprowadziła go na czworaka do innego pokoju. Tam skuła mu ręce z tyłu kajdankami i wyjęła knebel z ust.

 

- A teraz będziesz lizać moje stopy - powiedziała, siadając na kanapie. Dariusz pokornie spełnił rozkaz.

 

Następnie przywiązała go do łóżka, robiąc coś w rodzaju kokonu i założyła mu na głowę hełm z dziurami na usta i nos. Do ust włożyła mu kurze jajko. Niestety, Darek przegryzł jajko i zakrztusił się skorupką, białkiem oraz żółtkiem. Eryka zaczęła go nerwowo rozwiązywać, lecz gdy to zrobiła, Dariusz był już martwy. Do Eryki dotarło, że ma nieźle przesrane.

 

CDN

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Bogumił 05.10.2019
    Tomku, a zawodówki to w ogóle jeszcze są?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania