*

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Szalokapel 06.11.2016
    Taki dosyć śmieszny rozdział. Kierując się czescia częścią pierwsza nie sadzilam, że to opowiadanie będzie o Bogu, w każdym razie myślę, że wiesz co robisz i napiszesz dobra kontynuację. Masz bardzo dobry zasób słów, co już mówiłam i dobry, wyrobiony styl, który zachęca osobę czytająca. Postać tego chłopaka jest ciekawa. No nic, czekam na ciąg dalszy.
  • Adam T 06.11.2016
    Dzięki za komentarz:) Cieszę się, że podoba Ci się początek tej historii. Nie będzie o Bogu a przynajmniej nie o Tym Bogu... Już bardziej o wierze, choć też nie do końca. To dopiero drugi mój tekst na opowi.pl, tym bardziej jest mi miło, że go zauważyłaś:)
  • Szalokapel 06.11.2016
    Nie ma problemu. Cóż, przeczytam kolejne rozdziały to zobaczę na własne oczy. :D Teksty, które mi się podobają przeważnie regularnie śledzę.
  • katharina182 06.11.2016
    Świetne i dość śmieszne dialogi. Jestem pod wielkim wrażeniem. Widać że potrafisz dobrze pisać. Jutro zajrzę na kolejną część a tutaj także zostawiam 5.
  • AndreaR 07.11.2016
    Podoba mi się. Odbieram w tym tekscie swoisty niepokój. Zatrzymuje.;)
  • Adam T 08.11.2016
    Pięknie dziękuję katharina i AndreaR. Cieszę się, że trafiłem w gust:)
  • illibro 14.12.2016
    SPoko, przeczytałem pierwsze kilka słów już się śmieję ;-) Ale ciii. Czytam dalej
  • illibro 14.12.2016
    Jesteś niesamowitym słowotwórcą. Niczym Stephen King;-)
  • Adam T 14.12.2016
    Po czym wnosisz? Tzn. nie wiem, czy dobrze rozumiem, bo nie każdy lubi Króla Stefana, ja tak średnio... No, po prostu nie wiem czy to dobrze czy nie?Ale na wypadek wszelki, podzięki wielkie za porównanie:)
  • illibro 14.12.2016
    Adam T Dla mnie King jest bardzo dobrym pisarzem. A jak on tworzy słowa np PRZYPIEKARNIK itp to od razu mi się to kojarzy z NAMIĘTNIKIEM albo NASZBUKIEM. Dla mnie bomba ;-)
    A tak przy okazji to "- ...Że niby bóg...?! To znaczy, ten sam Bóg, co na religii?
    - Nie chodzę na religię. I nie ten Bóg tylko TEN prawdziwy." to rewelacja ;-)
  • KarolaKorman 16.01.2017
    ,,Zarwałem się z łóżka'' - zerwałem
    ,, a ona musi mieć powiernika.'' - tu chyba powinno być: a ja muszę mieć powiernika. Przeanalizuj sam, jak uważasz, że to bez sensu, zignoruj tę uwagę
    Uśmiałam się do łez :) Czegóż ta Anka nie wymyśliła, już ją lubię. Czuję, że będzie z nią wesoło :) Zostawiam 5 :)
  • Adam T 16.01.2017
    Czy wesoło... Sama zobaczysz. Dziękuję za komentarz i piątkę:)
  • Canulas 21.08.2017
    Utonąłem.
    Oj, Panie. Wyżyny, powiadam. Wyżyny.
    Kojarzysz mi się z Orbitowskim. Gruby skill.
    Piatka to mało.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania