*

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Adam T 15.11.2016
    Dzięki za jedynkę:) Facet bez "pałki" nie jest już facetem:)
  • illibro 09.01.2017
    Ha, ha ;)
  • AndreaR 15.11.2016
    Daje do myślenia.:) 5
  • Adam T 15.11.2016
    Dzięki, AndreaR :)... Choć w sumie to nie wiem, czy masz na myśli tekst, czy mój komentarz :)
  • Karawan 15.11.2016
    oldakowski zasadnie zwrócił był mi uwagę na nadmiar "i". Masz to samo. W mojej skali 6,8 ( co daje 4)
  • Adam T 15.11.2016
    Po pierwsze dziękuję za odwiedziny :) Po drugie, rzeczywiście, masz rację z tym "i". Jest go stanowczo za dużo. Poprawię, bo teraz nikt nie będzie widział treści tylko to cholerne "i" ( a sporo osób zaczyna czytanie od komentarzy ).
  • oldakowski2013 19.11.2016
    Może tak dacie spokój temu "oldakowskiemu", przeszkadza wam?
  • Adam T 19.11.2016
    Witam :) Miło, że mnie odwiedziłeś. Nie wiem skąd to uogólnienie:"dacie"? I zupełnie już nie wiem, w jaki sposób to co napisałeś dotyczy mojego tekstu?
  • oldakowski2013 19.11.2016
    Przeczytaj post karawana.
  • Adam T 19.11.2016
    oldakowski, nie rozumiemy się. Mam na myśli to co tutaj napisałeś. Nie dotyczy to w ogóle mojego tekstu tylko Ciebie. Czy ja napisałem cokolwiek o oldakowskim w swoim tekście? Ani słowa. Nie rozumiem więc dlaczego uważasz, że mi przeszkadzasz?
  • oldakowski2013 19.11.2016
    Co do twojego tekstu to nie mam nic, ale dlaczego karawan nawet tu dogryza mi, zwracając tobie uwagę. Nie chcę być w nic mieszany.
  • oldakowski2013 19.11.2016
    Mam nadzieję, że zakończymy ten bezprzedmiotowy temat. Nadmiaru literki "i" nie widzę, chyba, że poprawiłeś tekst. Nawet nie wiem ile było tych literek, wszedłem na twoją stronę bo chcę poznać wszystkie albo prawie wszystkie utwory tych co tu piszą i mnie interesują. No i proszę, nawet na twojej stronie nie dają mi spokoju, ze komuś tam gdzieś zwróciłem na to uwagę. Pozdrawiam.
  • Adam T 19.11.2016
    Nie wiem dlaczego karawan Ci dogryza pod moim tekstem, nie jestem też pewien, czy w ogóle to robi... Po prostu wyłapał u mnie coś, na co Ty zwróciłeś mu wcześniej uwagę. Ja tak to odebrałem. Jeżeli czujesz, że wokół Ciebie coś dzieje się nie tak, może porusz to na forum? Pozdrawiam :)
  • katharina182 24.11.2016
    Nadrabiam twoje opowiadanie; )
    Koleiny bardzo dobry rozdział i kolejne 5 ode mnie.
  • Adam T 25.11.2016
    Witaj katharina, cieszę, że nadal odwiedzasz :)
  • illibro 09.01.2017
    Dał do myślenia. W sensie ten, co powiedział JEST PAN BÓG 5
  • Adam T 09.01.2017
    Ten, co tak powiedział powróci jeszcze na chwilę w odsłonie finałowej, ale będzie bardziej tajemniczy:) Podzięki:)
  • KarolaKorman 16.01.2017
    Szkoda mi się zrobiło Dagmary :( Ma dziewczyna widać pecha i te wszystkie przypadki losowe, które akurat jej się przytrafiają. Choć przez moment pomyślałam, czy aby nie jest z tych, co choćby ozłocić, to i tak byłaby niezadowolona. Doszłam jednak do wniosku, że jest w niej coś smutnego, co i pasażer przed nią zauważył. Daję 5 :)
  • Adam T 16.01.2017
    Pasażer, to coś więcej niż tylko pasażer. O tym, później:) Dziękuję:)
  • Canulas 21.08.2017
    No po prostu...
    Ależ Ty masz potencjał. Ależ to trafia.
    Może ja jestem podatny, może nadinterpretuję, ale...
    W tej chwili: top dwa Opowi, choć jeszcze nie wszystkich poczytałem odpowiednio dużo.
    Nie mniej, fiu, fiu.
    Mega
  • Adam T 21.08.2017
    Ale przypuściłeś atak ;)
    Mogę tylko podziękować. Nadinterpretacja się przyda, jeśli dobrniesz do końca ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania