*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Adam T 24.11.2016
    Dzięki za anonimowe 5:)
  • oldakowski2013 24.11.2016
    Najpierw:
    (...) Co ja zrobię całkiem sam, bez mojej Anki? (...) = całkiem = zbyteczne.
    (...) Widziałem tylko usta. Miałem wrażenie, że z trudem zmusza je do poruszania się a kosztuje ją to bardzo dużo. (...) zbędne "się i "a" postawić przecinek.
    Z przyjemnością przeczytałem.
  • Quincunx 24.11.2016
    Położę się ja lepiej na "swoich uszach".
    Nic tylko prać i lać.
  • Adam T 24.11.2016
    To drugie też mi się nie podobało i już wiem dlaczego. Poporawię:) Co do "całkiem" to zależało mi na podkreśleniu poczucia osamotnienia mimo obecności rodziców. Miło mi, że przypadło Ci do gustu:)
  • Adam T 24.11.2016
    Quincunx, koga lać, kogo prać, za co?
  • Quincunx 24.11.2016
    Ciebaja, Adamkusie. A za co, samojami wydumaj.
    Nie ma lekko w bytach ciężkich. Tylko dobra zmiana czeka na bałwana. Hej.
  • Adam T 24.11.2016
    No to, Hej:) Dzięki za wizytę:)
  • Quincunx 24.11.2016
    To takie z gór zawołanie.
    Wołał woła wół na hali... czy jakoś tam inaczej.
    Jeszcze raz mi podziękujesz za rzeczy oczywiste to rzucę na Ciebie klątwę.
    Attention!
  • Adam T 24.11.2016
    No to, Quincunxie, w takim razie, idę poszukać księgi z kontr-zaklęciami.
  • katharina182 09.12.2016
    Jak zwykle bardzo dobre. Lubię czytać twoje opowiadania. Zostawiam 5
  • Adam T 10.12.2016
    katharina, dziękuję za piątkę:) Miło mi, że znajdujesz czas dla moich "wypotów":)
  • Dimitria 09.01.2017
    Kurde, jakoś za szybko mi idzie to nadrabianie :/
    Czyta się bardzo przyjemnie i w sumie nie chce mi się zostawiać komentarza, bo wolę iść czytać kolejne :)
    Moje ulubione klimaty, fajnie napisane, pomysł, realizacja - to wszystko zostawia wielką piątkę pod tym i poprzednimi tekstami, dobra nie gadam więcej i idę czytać :)
  • Adam T 09.01.2017
    Dzięki, że czytasz i cieszę, że trafiło w Twój gust:) Na dzień dzisiejszy zostało Ci tylko pięć odsłon:)
  • KarolaKorman 16.01.2017
    ,,tuż tuż.'' - tuż-tuż lub tuż, tuż.
    Chyba też bym się przeraziła na miejscu Kuby, gdyby siostra sugerowała mi takie rzeczy, 5 :)
  • Adam T 16.01.2017
    ZA dużo tego "tuszu":) Bardzo Ci dzięki za kometarz i ocenę:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania