*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ewcia 06.01.2017
    Bardzo ciekawy tekst wręcz zaskakujący.Daje 5
  • Adam T 06.01.2017
    Dziękuję, wierna moja czytelniczko:)
  • motomrówka 06.01.2017
    Lubisz flaki :) Popieram :) 5
  • Adam T 06.01.2017
    Lubię :) Witam nową "twarz" :)
  • Dimitria 08.01.2017
    O kurde, to było coś z tym rozerwaniem, takie zaskakujące i obrzydliwe, czyli na plus :)
    I suszarka narzędziem tortur - to dopiero kreatywność. Muszę kiedyś koniecznie przeczytać poprzednie części, a tutaj zostawiam zasłużoną 5.
  • Adam T 08.01.2017
    Podzięki, Dimitrio. Oboje mamy ciągoty do okrucieństwa :) Nie zajrzałem jeszcze do Ciebie i nowych Sióstr. Nadrobię jak najszybciej:)
  • katharina182 15.01.2017
    Aż mną wstrząsnęła. Bardzo dobrze opisujesz wszystkie sytuację. Łatwo mi było sobie całe zajście wyobrazić.
    Jak zwykle daje 5. Znakomity tekst. Umiejętnie napisany; ) jeszcze jedna odsłona mi została ale to już jutro. Mam nadzieję że napiszesz więcej. Twoje tekst sa na prawdę oryginalna i wyróżniają się tutaj.
  • Adam T 15.01.2017
    Dziękuję Ci bardzo:) Nawet jesli się wyróżniają, to do doskonałości bardzo im daleko. Są poza tym adresowane do pewnej, wązkiej grupki, która lubi podobne klimaty. Ciężko byłoby nawet sprecyzować, co to, konkretnie, za gatunek. Ale bardzo mnie cieszy, że chcesz to nadal czytać:)
  • KarolaKorman 16.01.2017
    Zastanawia mnie, skąd Szymon znał te wszystkie tajemnice? Świetna część, 5 :)
  • Adam T 16.01.2017
    Się poniekąd wyjaśni za chwil kilka:) Ogromne dzięki, że czytasz:)
  • Canulas 22.08.2017
    Już nawet nie wiem, jak komentować. Najlepsza cześć, jak na razie.
  • Adam T 23.08.2017
    Miał wyjść jeden z kulminacyjnych momentów. Strasznie mi zależało, żeby to wyszło naturalnie. Mam nadzieję, że wyszło ;)
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania