*

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • KarolaKorman 25.01.2017
    Po prostu super cześć )Bolero uwielbiam :) 5
  • Adam T 25.01.2017
    Ja bardzo lubię wszystkich trzech :) Dzięki za odwiedziny :)
  • Pasja 25.01.2017
    Świetny brat, tylko siostra trochę nieudacznik. Bo po co zadawała się z tym całym Aleksandrem. Piątka i zdrówko
  • Adam T 25.01.2017
    Motywacja siostry niebawem się wyjaśni. Bardzo dzięki za zdrówko i piątkę:)
  • motomrówka 25.01.2017
    Ha! Wreszcie są nowe Obrazki. Powiem szczerze, że zdrowo skaczesz z wątku na wątek, ale rozumiem, że to retrospekcja. Myślałam, że to Anka jest najbardziej porąbana w tym towarzystwie, ale zaczynam mieć wątpliwości. Brat wykazuje podobne odchyłki. Będzie coś o pozostałych oblubieńcach? Zresztą, nawet jeśli nie, i tak czekam na więcej. 5.
  • Adam T 25.01.2017
    Tak, będzie. A potem już prościutko do samego końca. Miło, że czytasz i oceniasz:) Dzięki:)
  • Ewcia 25.01.2017
    Bardzo ciekawy tekst.Nie podejrzewałam ciebie o taka fantazję.Daję 5
  • Adam T 25.01.2017
    Bardzo miło Cię powitać :) Ogromnie Ci dziękuję:)
  • katharina182 25.01.2017
    Genialne jest te rodzeństwo; P
    Człowiek nie wie czy się śmiać czy płakać; )
    Tekst jak każdy poprzedni świetny!
    Daję 5 i życzę dużo weny bo już się następnej odsłony nie mogę doczekać.
  • Adam T 25.01.2017
    I płakać, i śmiać, i bać. Teraz będzie trochę retrospektywnie przez dwie odsłony, a później juź prosto do finału:) Ach, ta wena, raz jest, a raz nie ma:) Dzięki ogromne:)
  • Canulas 22.08.2017
    Jezus Maria. Od ósmej części mówię: jeszcze jedna i koniec. Ciężko się oderwać. Ciężko.
  • Adam T 23.08.2017
    Mnie samego akurat ta Odsłona najbardziej rozśmiesza ;) Taki mój, straszliwy, humor ;)
    Pozdrawiam ;)
  • Adam T 23.08.2017
    Bardzo być moźe, że wrzucę tu więcej fragmentów pamiętników Kuby (teraz nazywa się Bielenik), jako taki suplement do Obrazków, tylko nie wiem, czy nie są za bardzo "wykolejone".
  • Canulas 23.08.2017
    Moja tolerancja napewno to udźwignie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania