Obrona Przed Najazdem Kosmitów Na Dom

gatunek: sny/fantastyka/akcja

 

OBRONA PRZED NAJAZDEM KOSMITÓW NA DOM

 

W środku nocy obudziło mnie jakieś buczenie albo brzęczenie dobiegające z dworu, więc wstałem i poszedłem do salonu aby sprawdzić, co jest źródłem dziwnych hałaśliwych dźwięków. Przez okno zauważyłem unoszący się kilkanaście metrów nad ziemią świecący i błyszczący spodek latający, cały w kolorowych lampkach. Trochę wystraszony, cofnąłem się kilka metrów do tyłu.

 

Przez drzwi przeniknął biały ludzik o nieproporcjonalnie dużej głowie i wielkich czarnych oczach. Miał kilkadziesiąt centymetrów wzrostu. Powoli przybliżał się do mnie, unosząc się w powietrzu. Zdałem się na odwagę, złapałem go w dłonie, udusiłem, być może połamałem i rzuciłem go na stojący obok mnie stół. Istota przestała się ruszać.

 

Następnie wybiegłem na podwórko, cały czas patrząc na latający świecący kolisty obiekt, a w międzyczasie w moich rękach pojawił się wielokolorowy karabin laserowy. Oddałem kilka albo kilkanaście strzałów do unoszącego się w powietrzu pojazdu obcej cywilizacji. Za każdym razem trafiłem. Spodek zadrżał, wyleciało z niego trochę iskier i dymu, a następnie ten niezidentyfikowany przedmiot uniósł się wysoko do góry i rozpłynął się w powietrzu.

 

Wróciłem z przed domu do salonu i spojrzałem na stół. Wielkogłowy ludzik oraz karabin laserowy również zniknęły, a ja zmęczony tą całą dziwną akcją i przygodą wróciłem do spania.

 

Koniec.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 20.07.2017
    Nadal trochę sztywno, ale akcji jest na pewno więcej. Mógłbyś robić ze swoich snów pełnoprawne opowiadania. Na razie są tylko opisy. Każdy sen ma potencjał i można się nimi inspirować by stworzyć coś większego.
  • Piotrek P. 1988 25.07.2017
    Dobry pomysł.
  • fanthomas 20.07.2017
    Za dużo oglądasz filmów klasy B i potem takie sny ;) 4 bo nic mnie nie zaskoczyło.
  • Piotrek P. 1988 25.07.2017
    Hehehe. Lubię takie klimaty. Wiem, że stać mnie na więcej i jak znajdę czas wolny, to postaram się w lepszy, ciekawszy sposób przedstawiać wytwory moich snów i wyobraźni :-)
  • detektyw prawdy 20.07.2017
    karabin laserowy? co to?
    sam tekst oceniam na jeden,glownie z powodu jasnego-sen chwojuy
    a sam tekst tez krolem dzielni jest
    A dlaczego oceniam na jeden? Bo w koncu nie wyjasnilem:
    - slaba akcja
    - nie ma akcji wrecz w ogole
    - to,ze talerz blyszczal i mial dyskoteke na sobie, mogles se odpuscic -dlaczego ? ? ?? ? ?
    - za duzo ogladasz disko polo i potem takie wrazenia
    - slabe
    - typowy sen
    - do widzenia
  • Na krótkometrażowy i niskobudżetowy film to się nadaje
  • Piotrek P. 1988 25.07.2017
    Dzięki Wszystkim za oceny i komentarze. Jak znajdę czas wolny, to postaram się, aby nowe utwory były dłuższe i lepszej jakości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania