.

Poprowadzę rozwścieczony tłum na podbój imperium!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Agnieszka Gu 07.03.2019
    Witam,

    "Powietrze wibrowało od szumiących głośno klimatyzatorów, które utrzymywały sterylność." - wibrować - bardzo fajne słowo i fajnie tu użyte :))

    "Na teoretycznie krótkim tekście zamulił się, z trudem przebijając się przez kolejne zdania." - się, się się pogryzło, tak blisko siebie...

    "... następnie dział dysocjacyjny, psychoterapii, antropologiczny, zachowań behawioralnych, statystycy, zespół analiz medycznych, biofizycy, no i na sam koniec dział techniczny oraz informatycy. " - tu się chyba coś rozjechało. Zgrzyta mi jak diabli, ale może to tylko moje widzi mi się :))

    "... ale te tylko upadły na blat szargając dotychczas monotonną eufonię pracujących urządzeń." - fajny fragment :) Aż sobie eufonie wygooglowałam :)

    " – Zaczęło się, zaczęli się organizować poza Opowi. –" - ups... Się porobiło...

    "Przebijając się przez bębenki, wywołał iskrę w zwojach synaptycznych wszystkich obecnych. Ci, w tym samym, ale jednak już odmienionym, milczeniu, zogniskowali na nim źrenice." - zwoje synaptyczne, zogniskowali na nim źrenice - lubię :)))

    OK, więc tak, napisane fajnie, klimacik jest, tajemnica też, ale... nie zajarzyłam aluzji na końcu. Kojarzę postać Bordo itd, ale... Widać nie znam wszystkich tajemnic opowi ;)
    A poważnie, szkoda że napisałeś tak, iż ktoś zpoza opowi czytający, raczej nie zakuma o co chodzi...
    Pozdrawiam
  • Basileus 07.03.2019
    Dzięki, pisałem sobie to na luzie w formie rozbudowanego żartu, więc nie dopatrzyłem niektórych błędów, dlatego jestem wdzięczny za ich wytknięcie. To i owo już poprawiłem. Pozdr :)
  • Aisak 08.03.2019
    Autor usunął tekst, bo nikt więcej nie skomentował?
    Więcej wiary w czytelnika.
  • Canulas 08.03.2019
    Taaa, daj chwilę czasu
  • Basileus 10.03.2019
    Ni, Aisaku.
    Po prostu uznałem ten tekst za zbyt mało ciekawy i niedopracowany by zostawić go na dłużej

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania