..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Pan Buczybór 11.03.2018
    No, całkiem niezłe, choć te powtórzenia trochę szczypią. Znaczy, ja się zaraziłem od betti z tymi powtórzeniami, ale osobiście niezbyt mi się tu podobają. Tak czy siak, bardzo spoko wiersz, a ja sobie tylko trochę marudzę. Spoko robota. Pozdro
  • Nachszon 11.03.2018
    Dzięki, ja na pisaniu znam się jak wilk na gwiazdach, dopiero się uczę, więc każda uwaga jest dla mnie niezwykle cenna. A co można zrobić z tymi powtórzeniami, żeby było lepiej?
  • Enchanteuse 11.03.2018
    Nachszon no nie wiem, tu pełnią one funkcje anafor, więc są potrzebne. Aczkolwiek dla mnie to brzmi na całkiem dobry początek, szkic wiersza, ale jeszcze nie wiersz.
  • Nachszon 11.03.2018
    Enchanteuse A co mu dopisać, żeby był wiersz? No ja się kurczę nie znam na tym.
  • Enchanteuse 12.03.2018
    Nachszon nie wiem, to wszystko zależy od tego, jaki Autor miał zamysł :)
  • Justyska 11.03.2018
    Kurcze czytam to i tak sobie myślę, jakby to ktoś miał wyrecytować na głos. Też powtórzeń nie lubię, ale tu są moim zdaniem zasadne... bo jakby to powiedzieć.. kołyszą się tam i z powrotem odbijane przez fale. takie moje oceaniczne odczucie.
  • Nachszon 11.03.2018
    No właśnie, przecież to fale. Cykl, jak to cykl, powtarzalny, ale widocznie coś spieprzyłem:)
  • Pasja 11.03.2018
    Morska choroba opanowała ocean. Nie znam się na wierszach, ale być może to wiersz.
    Pozdrawiam
  • Nachszon 11.03.2018
    To i tak jesteś lepsza, bo ja ani na wierszach ani na prozie się nie znam. Właśnie zacząłem się zastanawiać, na czym ja się tak naprawdę znam? Odpowiedź nie jest budująca:)
  • rubio 11.03.2018
    "Na horyzoncie horyzont się topi" - dobra, czuję to. 5.
  • Nachszon 11.03.2018
    Dzięki Rubio. Naprawdę pojawiło się uczucie, że idziesz na dno z tym wierszem, czy tam czymkolwiek to jest?;)
  • rubio 11.03.2018
    Nachszon pojawiło się uczucie, że czy to jest wierszem, czy nie, to na pewno jest to poezją. Tak odpowiem ;)
  • Tina12 11.03.2018
    Jak dla mnie wiersz jest bez zarzutu.
  • Canulas 11.03.2018
    A ja nie czuję, choć dalej jestem ogromnym fanem Twoich utwoów.
  • Nachszon 14.03.2018
    Dzięki Tina za wsparcie dla rozbitka na oceanie:)
  • Anonim 11.03.2018
    Dobry tekst dla lektora na ćwiczenie dykcji ;-D
  • Nachszon 14.03.2018
    O! No właśnie. Taki szkoleniowy wierszyk:) Dzięki Art
  • Taki stan mam, i taki podobny myślotok, jak za dużo wypije. I wtedy wszystko mi pływa i buja i się rusza, choć nie powinno... Ciekawe to bardzo doświadczenie, chociaż nie polecam dnia następnego.
  • Nachszon 12.03.2018
    Sugerujesz Maur, że jak ktoś dziś przeczyta ten wiersz to jutro się porzyga? :)
  • Nachszon troche to uprościłeś... wszystko zależy jak bardzo jest zaprawiony w boju:)
  • Agnieszka Gu 14.03.2018
    Witam,
    Takie dość sobie, nawet, hm... spokojnie można przepłynąć przez ten utworek, bez zadraśnięć ale z refleksją, i chwilą na zastanowienie.
    Pozdrawiam
  • Nachszon 14.03.2018
    Dzięki Agnieszka, super że zafundowałem chwilę spokojnego pływania, o tak sobie:) Też tak lubię a nie jakimś wariackim wyciskającym siódme poty crawlem czy delfinem:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania