.

.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • Neurotyk 20.03.2017
    Dla dzieci?
  • betti 20.03.2017
    Nie, dla dorosłych, którzy potrafią zachwycić się jeszcze, choćby wschodem słońca...
  • Neurotyk 20.03.2017
    beti, aha. Ode mnie 4 – nie ma co komentować: wiersz liryczny, jak sama powiedziałaś, rymy cepowe. Nie jest to najwyższa półka w tej kategorii, aczkolwiek na 4, na tym portalu zasługuje.
  • Pasja 20.03.2017
    Oczarowanie słońcem, jego codzienną wedrowką po niebie, od wschodu, aż po zachód. Nie wiem czy mogę, ale to słoneczko mi nie pasuje...jedno zdrobnienie jak kwiatek do kożucha. Pozdrawiam
  • Okropny 20.03.2017
    To jest kontrast: Słoneczko-stygmaty ;)
  • Freya 20.03.2017
    Jeśli jesteś takim wierszykowym omnibusem, to może weź udział w zabawie LBnR21; http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-21-absurd-w796/ - a tu masz reg. http://www.opowi.pl/profil/regulamin-literkowej-bitwy-na-rymy/
    Jest już mało czasu, ale nieśmiało zakładam, że zapewne masz jakieś szuflady albo nawet pełne wory odnośnej tematyki... no i zabłyśniesz wtedy pełnią swej elokwencji, a przy okazji będziesz mogła dać upust potrzeby wyszukanych profesjonalnością komentarzy... Twgl. to akuratnie zebrało się tam sporawo prac, no i ciekawych autorsko na tej usychającej gałązce - Opowijskiej.
    Może się wydawać, że jest to jakąś prowokacją z mojej strony, ale zapewniam (jak zawsze szczodrze) iż są to tylko podłej natury pomówienia i gupio nieuzasadnione domysły, O.
    Serdecznie pozdrawiam. :)
    Ps. Jeśli chodzi o wierszyk; faktycznie "słoneczko" budzi pewien dysonans (przynajmniej w/g mnie), ale ja tam w ogóle nie znam się na wierszykach, a to co mam na swoim profilu jest tylko efektem zabawy; ponieważ jest łatwą, ot i tyle... ;)
  • betti 20.03.2017
    Ja i bez tego zabłysłam tak, że niektórych poraziło... jakbyś nie zauważyła Freya.

    Pasja, Okropny akurat nie na to trzeba zwrócić uwagę.
  • Okropny 20.03.2017
    Tym nie, rymami nie, treść nie, to co zostaje?
  • Pasja 20.03.2017
    To odpowiedz jaśniej. Pozdrawiam
  • betti 20.03.2017
    Dlaczego rymami nie?
  • Okropny 20.03.2017
    Bo są słabe, niedokładne? Błyśnie-wyśle?
  • fikus 20.03.2017
    Droga Pani filolożko, jest Pani strasznie pewna swoich umiejętności. Zapewniam, że opinie otrzymane na jednym "forum" nie są miarą Pani talentu czy umiejętności. Tym bardziej, że domyślam się, o które miejsce chodzi. Czemu nie poda Pani chętnym kontaktu? Z takim podejściem do ludzi nie zajdzie Pani daleko. Brak kultury w kontaktach z ludźmi... nieładnie.
  • betti 20.03.2017
    Jeżeli kultura tutaj jest mierzona ilością pochwalnych opinii, to faktycznie jestem chamidłem.
    Na temat dobrego forum wypowiem się wtedy, kiedy zauważę, że ktoś faktycznie może tam śmiało zanieść swoje prace, chodzi mi o poezję.
  • Pasja 20.03.2017
    To gdzie można kupić i poczytać twoje Tomiki poezji. Nie chowaj się za przyłbicą. Pokaż swoją kulturę. Miłego dnia życzę
  • Okropny 20.03.2017
    O, forum tylko dla wybranych i to betti decyduje XD
  • Tanaris 20.03.2017
    Czytałam wiele takich wierszy, szczerze, lubię wiersze bardziej skomplikowane, jednak taki słodki i pełen uroku jest, stąd 5 leci...
  • betti 20.03.2017
    Spójrz Pasja na rymy, prawie wszystkie są dokładne, a tak szanujący siebie poeta nie napisze. Mało tego jest metafora dopełniaczowa, też błąd jeżeli chodzi o warsztat. Jedyna zaletą tego wiersza jest liryczność. Również fakt, że - płynie, to kwestia zachowanego rytmu.
  • Pasja 20.03.2017
    Ok. Wytlumacz mi czy krytyka literacka może być zła i odwrotnie i czym się różni. Pozdrawiam
  • Nazareth 20.03.2017
    Tu się nie mogę zgodzić. We fragmencie:
    "jeszcze się przyjrzy w odbiciu lustrzanym
    i już ucieka szlakiem sobie znanym"
    Rytm gubi się kompletnie. Proponowałbym pokombinować z sylabotoniką w drugim wersję np. I już znów ucieka szlakiem nieznanym. Poza tym zmieniłbym to przyjrzy na przejrzy. Pozdrawiam.
  • betti 20.03.2017
    Krytyka jest niezbędna, sami nie jesteśmy w stanie patrzeć obiektywnie na swoje prace, częściowo dlatego, że wkładamy w to emocje.
    Jeżeli ktoś konkretnie Ci pisze na czym polega Twój błąd, trzeba to przemyśleć, bo nie ma w tym złośliwości, a jedynie nauka.

    Złośliwość jest wtedy, kiedy ktoś słabe wiersze ocenia na 5, to ewidentny brak szacunku.
  • Okropny 20.03.2017
    Zapominasz, betti, ze komuś może się podobać i dlatego daje pięć. Poezja nie musi być idealna warsztatowo, żeby być dobra.
  • Nazareth 20.03.2017
    Czytałem, możliwe że się mylę, sporo czasu minęło od kiedy ostatnio czytałem Kulawika. Z resztą to Ty tu jesteś specem ;)
  • betti 20.03.2017
    Nazareth, przeczytaj sobie głośno, musi zgadzać się rytm. Przejrzy, faktycznie uciekło mi ''e''. Wielkie dzięki, tylko nie wiem w jaki sposób poprawić. Nie widzę tutaj edycji.
  • Freya 20.03.2017
    Wejdź na swój profil i po prawej stronie masz edycję, ehem... ;)
  • Freya 20.03.2017
    Proponuję abyś zajrzała na; http://www.opowi.pl/profil/andrear/ - uważam, że niektóre z tych wierszyków powinny trafić do twojego gustu.
    Autorka; niestety jest już nieaktywna na tym portalu, ale trochę pozostawiła po sobie... ;)
  • betti 20.03.2017
    Znalazłam edycję. Poprawiłam.
    Freya, rzucę okiem w wolnej chwili. Dzięki.
  • betti 20.03.2017
    Dziękuję za polecankę. Byłam, dziwię się, że pozwoliliście jej odejść, miała przecież dużo do powiedzenia,
  • Freya 20.03.2017
    Kraj jest w dużym stopniu zniewolony, ale ten portal jeszcze się jakoś trzyma wolnego wyboru... ;)
  • Okropny 20.03.2017
    My pozwoliliśmy
  • betti 20.03.2017
    Nie zauważyłam, żeby kraj był zniewolony. Nadal robię to samo, co robiłam wcześniej. Ty nie?
  • Neurotyk 20.03.2017
    betti, może Freya jest z KODU (emeryci i renciści) i widzi zagrożenie dla wolności wszelakich - może boi się już z domu wyjść, bo ZOMO atakuje (kosmici od Kazika...)
  • Neurotyk 20.03.2017
    Ale jest zniewolony Freya – przez UE!, czyt. Niemcy.
  • Freya 20.03.2017
    Gdybyś znazł się w zasięgu mojej ręki, doznałbyś iluminacji niespotykanej...
  • Neurotyk 20.03.2017
    Freya, Bredzisz.
  • Freya 20.03.2017
    Neurotyk; no to trudno, ale przynajmniej poznałbyś wiele oddziałów szpitalnych...
  • Neurotyk 20.03.2017
    Freya, oprowadzałabyś mnie po tych oddziałach, gdzie spędzasz życie?!
  • betti 20.03.2017
    Okropny, jesteś okropny w tym swoim oporze przed wiedzą, a może boisz się, że możesz pisać lepiej?
  • Okropny 20.03.2017
    Śmieszna jesteś, betti. Nie dopuszczasz w ogóle, że ktoś inny może mieć swoje zdanie, które nie jest błędne :)
  • betti 20.03.2017
    Okropny
    Dopuszczam. o ile to zdanie ma solidne podstawy.
  • Okropny 20.03.2017
    betti a co daje ci prawo decydować?
  • betti 20.03.2017
    Odrobina wiedzy, którą posiadam. Przepraszam, że tak to Ciebie drażni. Niedługo stąd pójdę, wytrzymaj jeszcze chwilę.
  • Okropny 20.03.2017
    betti a czym ta wiedza jest weryfikowana?
  • Noren72 20.03.2017
    Igrzyska trwają...
  • Okropny 20.03.2017
    Noren72 nie wiesz, może to Miodek
  • Okropny 20.03.2017
    Noren72 wolę wiedzieć, kto nas tu po kątach rozstawia i za elitę się uważa - a Ty nie?
  • Noren72 20.03.2017
    Wiesz, Okropny - mam to na samej końcówce jelita. Traktuję to, jako rodzaj folkloru.
  • betti 20.03.2017
    Neurotyk dzięki za 4, ja bym dała sobie 2, gdybym musiała to oceniać.
  • Neurotyk 20.03.2017
    bett, z innej beczki: możesz kliknąć "Odpowiedz" po moim komentarzem.
  • betti 20.03.2017
    Neurotyk
    Dzięki Neurotyk. Zachodziłam w głowę, dlaczego muszę szukać komentarzy. Fajne to, podoba mi się. Jeszcze raz wielkie dzięki.
  • Neurotyk 20.03.2017
    betti, nie ma co :)
  • Pan Buczybór 20.03.2017
    Betti to dosyć "kontrowersyjna" postać. Przynajmniej nie jest dzięki niej nudno.
  • betti 20.03.2017
    Nareszcie ktoś mnie docenił. Bardzo Panu dziękuję.

    Pozdrawiam serdecznie.betti
  • Okropny 20.03.2017
    Po kropce spacja :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania