-

Ups

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Justyska 03.07.2018
    To są dobre oceny jak na moje "wierszowanie", szkoda, że bez uzasadnienia.
  • Hej, ode mnie bedzie pełne pięć. Mogę to uzasadnić tak, że mój telefon nie obsługuje funkcji „gwiazdkowej” :))
    Teraz o wierszu powiem: CUDEŃKO! Takie właśnie uwielbiam. Takie zafalowanie zapachami zmieszanymi z namalowanymi przez Ciebie obrazami i doprawione szczyptą nostalgii. No pięknie, nie ma chyba co wiecej strzępić jezyka...
    Ale powiem to jednak, wywalilbym koniecznie to ostatnie słowo „start”, choć nie wiem jaki był Twój zamysł dodając je, to jest tu jak drzazga w oku, niepotrzebne, choć jeśli zdecydujesz aby zostało to słowo, wiersz i tak się swietnie obroni. I tak bedzie 5
  • Justyska 03.07.2018
    Maurycy, ostatnie słowo kasowałam i pisałam chyba z 20 razy! Dziękuję pięknie i lecę jednak wywalić :)
    Pozdrawiam!
  • Justyska też tak czasem mam, dopiero zewnętrzna ocena mnie w końcu przekonuje do takiego czy innego rozwiązania :))
    Moim zdaniem ten wiersz jest kompletny w takim stanie jak jest. I bardzo mi się podoba.
  • Canulas 03.07.2018
    Taaa, Maurycy to bandyta. Nie jednego (jedną) już pobił i zastraszył
  • Canulas a miało się nie wydać!
  • Justyska 03.07.2018
    Ale przecież to przyjacielski koniak był! Prawda? :D
  • Justyska ja Cię tylko za rączkę kawałeczek poprowadziłem, bo byłaś już praktycznie u celu :))
    Kopniaków żadnych nie bylo, o nie :)
  • Justyska 03.07.2018
    Maurycy Lesniewski no dobrze :)
  • Justyska to mamy ustalone :)
  • Canulas 03.07.2018
    Ja tak na szybko. Czy mi się wydaje, czy był jakiś "start" albo meta na końcu? Cokolwiek, właśnie miałem pisać, by skasować, ale... no ni ma. Co do tekstu-wiersza, chwilowo nie wiem. Cichcem się zatem wycofam.
  • Justyska 03.07.2018
    Nic o tym nie wiem :P
    A tak serio to miewam głupie pomysły. Całe szczescie Maurycy mnie kopnął :)
  • Justyska, ja to słyszę :)
  • Dekaos Dondi 03.07.2018
    Pierwsze myśli→Klimatyczno-nostalgiczny, jakby zabrakło osoby, która wykonywała różne czynności, lecz już nigdy ich nie powtórzy - ani dla siebie, ani dla nas. ''kusi mami obdarowuje'' fakt: pewności nie ma: co zaś będzie....''czarna wstążka prowadzi do biegu'' - bieg musi się zacząć, żeby trwać od początku... po nowej doskonalszej drodze?
    czarna wstążka wskazuje drogę→tak też mi się skojarzyło.
    Chociaż sądzę, że można by się pokusić o więcej interpretacji . <:~)→5
  • Justyska 03.07.2018
    Dzięki Dekaosie! Bardzo bliska mi interpretacja.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Adam T 04.07.2018
    Pierwsza strofoida piękna. Nie mam pytań, piękna i już. Doida także. Jest w nich żałoba, tęsknota. Ale trzecia... Z trzecią nie mogę dojść do porozumienia, to jakby za dużo poezji w poezji, jakbyś chciała za bardzo, łącznie z przesadą. Potem parafraza "kocha, lubi, szanuje", trochę mi popsuła wiersz, bo z wiersza uczyniła wierszyk. No i finał - każdy koniec jest czegoś początkiem.
    Tak to widzę - pierwsze dwie cudne dla mnie.
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 04.07.2018
    Za dużo cukru w cukrze :D A tak poważnie to coś jest w tym co piszesz. Dwie pierwsze strofy napisały się same, później było trudniej.
    Dziękuję za komentarz i uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Ja się tym razem nie zgodzę z Adamem, którego zdanie, on to wie, bardzo szanuję.
    Dla mnie ta lekko poszarpana końcówka, druga połowa wiersza, jest jak przeciwwagą do pierwszych dwóch strof.
    Oczywiście każdy ma prawo do swoich odczuć i opinii, do jednego tekst przemówi bardziej, do innego mniej, jeszcze ktoś nie poczuje nic. Ja plasuję się w tej pierwszej grupie i mowię jeszcze raz, dla mnie to bardzo dobry kawał wiersza! :)
  • Adam T 04.07.2018
    Jezu, nie "Doida", tylko "Druga" miało być. NieDoida to ja widać jestem. Sorry za babol, Justi.
  • Justyska 04.07.2018
    Maurycy Lesniewski dzięki.
    Fajne jest poznawanie różnych opinii :)
  • Justyska 04.07.2018
    Adam T taki babol to nic. Ja w komentarzach często nie mam polskich znaków bo mój telefon to debil :)
  • Iwona 04.07.2018
    podoba mi się ten wiersz jednak czytam go sobie bez ostatnich pięciu wersów, chyba niepotrzebne.
  • Justyska 04.07.2018
    Witaj Iwono, dziękuję za wizytę i komentarz. Wiersze to dla mnie wciąż nowy temat, więc cieszę się z każdej uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie
  • LiniaŻycia1894 12.07.2018
    Życie to zbiór różnych strzępków, które łączą różne wspomnienia a najmocniej - te najboleśniejsze... Bardzo romantyczno-depresyjne a smutne rzeczy ponoć wykazują największy stopień zaawansowanego piękna.. 5 ode mnie i zachwyt :)
  • Justyska 12.07.2018
    Dziękuję za komentarz niespodziankę. Miło mi, ze przypadło do gustu, bo to pierwsze próby :)
    Pozdrawiam serdecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania