oda do finlandii, czyli nostalgią podsycany bzdury tekst o zgubnym i smutnym wpływie rozwoju technologicznego na nasze życie/tekst o starych komórkach

Były kiedyś takie czasy, że telefon ładowało się raz na miesiąc, a w przypadkach niskiego użytkowania nawet raz na rok. Te piękne, finlandzkie baterie potrafiły wytrzymać dłużej niż akumulator samochodowy. Owszem, być może są to tylko bajki, ale legendarności dawnych komórek nikt nie podważy. Ich jakość definiowała praktyczność i styl. Estetyczne, kolorowe obudowy stworzone tak, aby jak najbardziej zwiększyć komfort użytkowania sprawiały, że każde sięgnięcie po telefon wiązało się tylko i wyłącznie z przyjemnymi odczuciami. Wyposażenie i prostota obsługi powodowały, że na twojej twarzy pojawiał się uśmiech, bo wystarczyło parę stuknięć w klawiaturę by wybrać czyjś numer lub wykonać inną czynność.

Tak, to były czasy. Dzisiaj, w czasach nudnych, przekombinowanych i nieestetycznych smartfonów, nie pozostaje nic innego jak zebrać parę starych komórek, ułożyć z nich mini-ołtarzyk i codziennie się przed nim onanizować, niezależnie od płci lub jej braku. Ewentualnie można do nich wrócić i tak samo jak parę lat temu stukać kilkanaście razy w klawiaturę by napisać jedno słowo, ale jest to opcja dla prawdziwych hipsterów i osobiście jej nie polecam.

Podsumowując, stare komórki > smartfony i nie ma dyskusji.

*napisane na Huwawei'u z ekranem dotykowym*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Okropny 26.08.2018
    Tjaaa...
    (Pisane na Xiaomi z ekranem dotykowym)
  • Okropny 26.08.2018
    Napisałeś nazwę kraju z małej
  • KarolaKorman 26.08.2018
    Ja nawet na dzisiejszych telefonach pisać nie umiem a co dopiero na takich eksponatach :)
    Pozdrawiam :)
    5 za wytrwałość :)
  • Nuncjusz 26.08.2018
    Tjaaaa...
    (Pisane na moim chuju z połykiem)
  • Canulas 26.08.2018
    Przeczytane - nieocenione
  • Justyska 26.08.2018
    "Oda do finlandii" bardzo dziwny pomysł... wykonanie no... Ale nie mówimy "finlandzkie" tylko "finskie" . Ja nienawidzę pisać na telefonie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania