...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 10.03.2019
    A więc to tak teraz piszesz?

    No cóż, idę po Twych śladach, więc, no... ciekawy, bardzo bajkowo namalowany obraz. Inspiracja muzyczna mi preszkadzała, bo o ile lubię wspomagacze, to raczej instrumentalne.

    Miejscami przestawny szyk bardzo dobrze komponuje się z baśniowością tekstu. Natomiast gdzieniegdzie (ale tylko gdzieniegdzie) przemyśleć cięcia w dookreśleniach.
    Jeden przykład:

    "– Oddaj serce! Oddaj, oddaj! – krzyczy, wolno lecąc przed siebie. Kobieta składa lekki pocałunek na ustach swego towarzysza, po czym łapie fałdy sukni w garści i z błyskiem w oczach rusza za krukiem." - swego

    Pozdrox
  • wróżek zgnitek 10.03.2019
    Dawno mi się takie kurwiki w oczach nie odpaliły przy pisaniu, więc tak. Jakby nie to, w życiu bym muzyki nie podlinkowała.

    Dzięki za wytypowanie chwasta. Siądę do tego jeszcze, ale już nie dziś, bo łeb rozsadza.

    Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrej nocy :)
  • Canulas 11.03.2019
    wróżek zgnitek, to nie babol. Raczej wyimek ku przestrodze.
    Trzymaj się.
  • Marian 11.03.2019
    Dla mnie to jest seria kolejnych obrazów, które nie układają się w jakąś logiczną całość.
    Może nie dorosłem do takiej literatury, ale takie jest moje odczucie.
    Pozdrawiam.
  • wróżek zgnitek 11.03.2019
    Zgadzam się, że o logikę tu ciężko. Niemniej dziękuję za opinię i odwiedziny.
    Pozdrawiam
  • Wrotycz 11.03.2019
    Inaczej, w życiu nie domyśliłabym się, że to spod Twoich palców.
    No nie wiem, nie wiem... co powiedzieć:)
  • wróżek zgnitek 11.03.2019
    Różne rzeczy spod nich wychodzą, to i krytykę przyjmuję każdą ;)
    Dzięki za poświęconą chwilę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania