Odnaleźć Legendę-wstęp

Miasteczko Lassar. Położone w wysokogórskim terenie, w dolinie otoczonej gęstymi, ciemnymi lasami. Wszystkie budynki w miasteczku to małe, drewniane chatki. Jedynym większym obiektem w Lassar jest szkoła. Również zbudowana z drewna, ale zdecydowanie przewyższająca wielkością każdy inny budynek, bo ma ona aż dwa piętra, na każdym po cztery sale. Jedna pełni funkcję pokoju nauczycielskiego oraz sekretariatu. Lekcje w niej wyglądają tak samo, jak w każdej innej szkole. Obowiązuje w niej skala ocen od 1 do 6, a lekcje trwają po 45 minut. To właśnie do tej szkoły uczęszcza piętnastoletni chłopiec, główny bohater tej opowieści. Aiden, bo tak ma na imię, to szczupły, mający 160cm wzrostu, zielonooki brunet.

Oprócz nauki oraz oczywiście obowiązków domowych, nastolatek spędza czas na rozwijaniu swojego szczególnego zainteresowania. A jest nim pogłębianie wiedzy o stworzeniach fantastycznych, baśniowych, czy też pochodzących z różnych mitologii. Czyli o wszystkich, które w Lassar uznawane są za nieistniejące. Dlaczego są tylko uznawane, a nie potwierdzone? Ponieważ według legend tysiące lat temu miasteczko Lassar zostało uratowane przez pewnego tajemniczego stwora.Niestety, nikt nie wie, jak wyglądało to stworzenie, ani kim był człowiek, który mu w tym pomagał. Legenda ta chociaż może interesować i budzić ciekawość, nie cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców Lassar. Mało kto o niej słyszał, a większości osób przeszłość miasteczka po prostu nie obchodzi. Wolą żyć tym, co jest teraz.

Dlatego właśnie zainteresowanie Aidena jest wyjątkowe. On głęboko wierzy w to, że ta legenda jest prawdziwa i, że ten niesamowity stwór naprawdę istnieje. To właśnie odkrycie jego istnienia, jest największym marzeniem oraz celem tego młodego chłopaka.

Następne częściOdnaleźć Legendę-część 1

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Oia 17.10.2018
    Bardzo ładnie się zapowiada, taka typowa fantasy, normalnie jak o smokach... czekam na kontynuację
  • Alexa333 17.10.2018
    Dziękuję :) ale czy można to nazwać smokiem...to się okaże :)
  • Ikcolbaz 21.10.2018
    Zaciekawiło mnie, przyznaję :)
    Przynajmniej jak na wstęp. Zobaczymy co tam dalej mamy :)
  • Ikcolbaz 21.10.2018
    Przy czym nie jestem pewien co do narracji, ale we wstępie pasuje. Dalej to zależy jak będziesz prowadziła tą opowieść.
  • Alexa333 21.10.2018
    Ikcolbaz No właśnie w dalszych częściach będzie ona troszkę inna i opowieść będzie pisana w czasie przeszłym, bo wiadomo wstęp miał za zadanie wprowadzić tylko w ten świat. W tym tygodniu wstawię pierwszą część, zobaczymy czy się spodoba ;)
  • Ikcolbaz 21.10.2018
    Alexa333 to dobrze :) Postaram się czytać w drodze do pracy w autobusie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania