.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Tina12 10.08.2016
    Rozdział pełen akcji. Mam nadzieje, że jakoś sie z tego wykaraskają.
    5
  • Rasia 10.08.2016
    Dziękuję, Tina, wiem, że gustujesz w tych rozdziałach z rozbudowaną akcją, tak więc proszę :D
  • Tina12 10.08.2016
    Rasia
    Haha. Dziękuje. I czekam na cd.
  • Rasia 10.08.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę ;)
  • Kociara 10.08.2016
    Hmm czyżby Henderson był ojcem Terrego? Takie przypuszczenia moje. Już myślałam że ich złapią a ci znowu uciekli. Coś dużego musi być między tymi gangami. Piąteczka :D
  • Rasia 10.08.2016
    Nawet jakbym chciała, to i tak nie mogę odpowiedzieć xD Dziękuję :))
  • Kociara 10.08.2016
    Rasia czyli mogę mieć rację :D
  • Rasia 10.08.2016
    A tego to nie powiedziałam :D
  • Lotta 10.08.2016
    Też mam takie podejrzenia jak Kociara... Dużo się tu działo... Zostawiam 5 jak zwykle :)
  • Rasia 10.08.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Kociara 10.08.2016
    Lotta my często myślimy podobnie :D
  • lea07 10.08.2016
    Bardzo ciekawe. Świetne akcja. Nie mogę się doczekać ciągu dalszego. OCZYWIŚCIE 5 :D
  • Rasia 10.08.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • levi 10.08.2016
    uuuu to teraz pokazałaś :) świetny rozdział trzymający w napięciu od samego początku do końca super naprawdę wielkie 5
  • Rasia 10.08.2016
    Levi naprawdę zostawiła piątkę, ależ zmiana :D Dziękuję Ci bardzo za parę ciepłych słów :)
  • Lucinda 10.08.2016
    No to zaczęło się coś więcej dziać również w kwestii samej ucieczki i pogoni dwóch grup. Josie śmiała się i płakała z końcowego obrotu zdarzeń na moście, ale jej słowa były czystą prawdą. To, co zrobili... jejku, rozpętać strzelaninę, mając zbiegów na widelcu... Trzymam oczywiście za nich kciuki i czekam na moment, w którym odkryje się, co Henderson miał na myśli, mówiąc o Terrym. Podczas czytania zastanawiałam się, czy podasz jakąś wskazówkę, coś więcej niż wzmianka o plotkach i opowieściach, która z resztą nie mówiła tu o niczym konkretnym. No nie było tu takiego zdania, które wyróżniałoby się i siedziało w głowie, takiego dającego wiele ścieżek do spekulacji. Nie wiem tylko, czy to dobrze, czy źle. No bo gdyby coś takiego naprawdę mocnego, ale niedopowiedzianego się pojawiło, męczyłoby do następnej części, a że się nie pojawiło... może jednak dobrze, chociaż czuję się lekko zaskoczona. No ale w tej części nie o to chodziło, pokazałaś konflikt, o którym wcześniej po prostu "było wiadomo", wplotłaś trochę akcji po tych spokojniejszych fragmentach i zapewniłaś, że ucieczka nadal będzie trwała, a więc dałaś również czas bohaterom na ciągłe budowanie relacji. Jestem jak najbardziej usatysfakcjonowana :) Dziś tak krótko, no i zostawiam 5 :) (A tak w ogóle, to zauważyłam, że dawno nie przytrafiła Ci się żadna literówka... XD ).
  • Rasia 10.08.2016
    Ach... ja myślałam, że to levi zostawiła ocenę, a to jednak Ty :D Nie zapeszajmy lepiej z tymi literówkami, bo zaczęłam już po kilka razy czytać te części, żeby wszystko było dobrze! Cieszę się, że podoba Ci się taki obrót spraw, choć odrobinę mnie rozbawiły Twoje spekulacje na temat tego, czy to dobrze, że nie dałam wskazówki, czy też źle :) Na pewno jeszcze coś podobnego się pojawi, także spokojnie i dziękuję bardzo! :)
  • KarolaKorman 11.08.2016
    Akcja, akcja i nawet strzelanina była, fajnie :) Czekam, co stanie się dalej, 5 :)
  • Rasia 11.08.2016
    Miło mi, że trafiłam w Twój gust :D Dziękuję!
  • Katra 12.08.2016
    Nie wiem jakim cudem, ale prawie przegapiłam ten rozdział XD. Na szczęście udało mi się zorientować w pore, za nim przeczytałam następny. Jak zwykle 5 :).
  • Rasia 12.08.2016
    No to całe szczęście :D Zdarza się, grunt, że się zorientowałaś :) Dziękuję serdecznie!
  • Billie 22.09.2016
    Dzień dobry :) Wracam do czytania :)
    Pamiętam, że przeczytałam tę część w drodze do Austrii, ale nie zdążyłam skomentować. To wszystko staje się coraz bardziej zagadkowe. Fajnie, że akcja się rozwinęła i zaraz przystępuję do czytania następnej części. 5 :)
  • Rasia 22.09.2016
    Billie, bardzo się cieszę, że wróciłaś! :) Miło Cię znów u siebie widzieć. Dziękuję ślicznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania