.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Marzycielka29 07.07.2016
    Ależ Ty masz głowe do tworzenia świetnych, niebanalnych opowiadań :) 5
  • Rasia 07.07.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Tina12 07.07.2016
    Opowiadanie genialne.
    5
  • Rasia 07.07.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • Calypso 07.07.2016
    Świetne opowiadanie! Kurde, nawet nie wiem, co napisać :p Jest super i tyle; 5
  • Rasia 07.07.2016
    Dziękuję :D
  • Rasia 07.07.2016
    Dzięki za 4, ale proszę o uzasadnienie ;)
  • ausek 07.07.2016
    Coraz bardziej widoczna staje się postać chłopaka. Przedstawiasz go powoli, ale konsekwentnie, zdradzając poprzez jego zachowanie i wypowiedzi niezły charakterek. Ciekawi mnie, co jeszcze chowasz w zanadrzu na jego temat... ;) 5
  • Rasia 08.07.2016
    Ciekawi mnie, że ile osób, tyle odczuć wobec głównego bohatera :) Dziękuję bardzo :)
  • KarolaKorman 08.07.2016
    ,, nie znaleźliby takiej osoby ja na liście, '' - czegoś tu brakuje
    Czyli jeszcze wiele się wydarzy, skoro pieniądze to dopiero początek. Zdziwiło mnie tylko jedno ,,Masz ze trzydzieści lat,'' - dlaczego tak określiła go dziewczyna? W poprzedniej części wydawało mi się, że jest znacznie młodszy. I tak dam 5 :)
  • Rasia 08.07.2016
    Racja, zabrakło słówka, zaraz poprawię :) Pamiętaj, że pierwsza osoba ma to do siebie, że wszystko jest subiektywne - on podawał swój wiek w przybliżeniu, a ona opisała go tak, jak jej się wydawało. Dziękuję za czujność i idę odpowiedzieć na wątpliwości z poprzedniej części :)
  • Umknęła mi ta wspaniała części i wracałam do niej cztery razy, zanim klienci dali mi chwilkę spokoju :D idę dalej!
  • Rasia 09.07.2016
    No i nareszcie się doczekałaś :)) Dziękuję za odwiedziny.
  • lea07 11.07.2016
    Bardzo fajne :) 5
  • Rasia 11.07.2016
    Dziękuję! :)
  • Lucinda 11.07.2016
    No, no, tu już pojawiła się ciemniejsza storna osobowości bohatera. Nie dziwię się, że przejmował się całą sytuacją, narobiło się trochę problemów, których właściwie to on był winien i jest za nie odpowiedzialny. Podejrzewam, że wcale nie będzie tak łatwo to wszystko odkręcić. Próba odzyskania pieniędzy nie poszła mu najlepiej, Salamandrę niełatwo wystraszyć i podejrzewam, że podobnie może się okazać z wyciąganiem od niej informacji. Nie jest głupia i może wiele się domyślać, bohater nawet mówi, że zaczyna być świadoma niektórych faktów. Niewątpliwie nie mógłby to być koniec ich relacji, są w pewien sposób od siebie uzależnieni, ich postępowanie może wpływać na drugą osobę, chociaż Terry chce trochę pokombinować, aby jak najmocniej zatrzymać ją w garści, on w tej chwili bardziej obawia się jej działań. Salamandra... cóż, ma swój charakter. Nie podobało jej się to, jak została potraktowana i pewnie najchętniej, choćby z samej przekory, zrobiłaby coś wbrew Terry'emu, aby pokrzyżować mu szyki. 5 :)
  • Billie 26.07.2016
    Przeczytałam wczoraj, ale byłam wykończona, więc komentuję dzisiaj. Właściwie to nie spodziewałam się takiej akcji, jakoś z góry założyłam, że bohater nie jest zdolny do takich akcji... Ciekawe bardzo... 5 :)
  • Rasia 26.07.2016
    A widzisz, no to dobrze, że się nie spodziewałaś, dziękuję :D
  • Katra 01.08.2016
    Bardzo mi się podoba. Nie mogę się doczekać, aż wezmę się za resztę :D.
  • Rasia 01.08.2016
    Dziękuję bardzo za pierwsze odwiedziny, cieszę się, że udało mi się zaintrygować. Miło powitać Cię wśród grona czytelników i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :))
  • Angela 01.08.2016
    Fantastycznie zarysowane postacie, akcja w dobrym tempie, czego chcieć więcej ? 5 : )
  • Rasia 01.08.2016
    Angelko, ale się cieszę, że nadrabiasz :D Dziękuję ślicznie!
  • Vasto Lorde 04.08.2016
    Świetnie to sobie wymyśliłaś i opracowałaś. Bohater jest bardzo naturalny i to na duży plus. Historia wciąga i chce się czytać dalej. Nie żałuję, że mam takie zaległości :D
  • Rasia 04.08.2016
    Hehe, w takim razie bardzo miło to słyszeć, dziękuję serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania