.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Tina12 15.07.2016
    W tej części jakoś mało akcji, ale to na pewno przejściowe. I tak czekam na cd.
    5
  • Rasia 15.07.2016
    Tina, akcja nie może pędzić rozdział za rozdziałem, trzeba też poznać bohaterów i historię :) Dziękuję!
  • Tina12 15.07.2016
    Rasia
    To już widze, że moje opowiadanie pisze źle. Bo u mnie akcja dzieje, się prędko.
  • Rasia 15.07.2016
    Uff, może źle mnie zrozumiałaś. Każdy ma swój sposób na opowiadanie. Ja na przykład tworzę wiele wątków i ta część jest po to, by część sytuacji wyjaśnić, taki spowalniacz. Nie każdy, kto pisze inaczej, pisze źle, to przecież oczywiste :) Głowa do góry!
  • Rasia 15.07.2016
    Uważam po prostu, że czytając ciągiem, czytelnik potrzebuje takiej przerwy, żeby poukładać sobie pewne rzeczy w głowie. Wbrew pozorom zawsze jest u mnie kilka refleksji, jakie może sobie rozważyć :)
  • Tina12 15.07.2016
    Rasia
    Może macie racje. No nic ile ludzi, tyle styli pisania.
  • Rasia 15.07.2016
    Dokładnie, nie ma się co przejmować :)
  • lea07 15.07.2016
    Zgadzam się z tobą Rasiu. Samej wydaje mi się że w moich opowiadania wszystko wyjaśniam i nie lecę z akcją:). Jednak każdy pisze jak kto woli :). Dobra teraz rozdział. Świetny jest i co tu dużo gadać. Teraz normalnie spodziewam się wszystkiego. Zostawiam 5 i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy :)
  • Rasia 15.07.2016
    Oczywiście, jak najbardziej masz rację :) To bardzo dobrze, że nie masz na myśli niczego konkretnego co do następnych części :D Dziękuję za Twoje miłe słowa!
  • lea07 15.07.2016
    Proszę bardzo :). Już nie mogę się doczekać kolejnego :)
  • To miłe, kiedy na siebie nie warczą :) jestem ciekawa czy Terry za cel postawi sobie zmianę sposobu, w jaki Josie myśli o mężczyznach. Zastanawia mnie rozwnież, jak rozwiniesz sprawę nowych ubrań, ot takie damskie głupotki :D
  • Rasia 15.07.2016
    W życiu bym nie powiedziała, że kogoś zastanowi ta część opowiadania z ubraniami, ale to bardzo miłe zaskoczenie :D A ja dalej milczę jak zaklęta... :) Cieszę się w każdym razie, że odmiana Ci się spodobała :D
  • Rasia, pomyślałam o tym, bo wyobraziłam sobie jak mogliby się o te ciuchy kłócić :D
  • Lotta 15.07.2016
    Super część! Lubię tę dwójkę, nieźle się dobrali. :D 5 ;)
  • Rasia 15.07.2016
    Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się takiego entuzjazmu z Waszej strony xD Dziękuję :))
  • Marzycielka29 15.07.2016
    Nareszcie znalazłam chwilę na Twoje, uprzyjemniające mi popołudnie opowiadanie ;) Nadrobiłam wszystko! Kazda z wczesniej nie przeczytanych części otrzymała 5, tak, jak i ta ;)
  • Rasia 15.07.2016
    Ach, martwiłam się właśnie, gdzie zniknęłaś na tak długo! Cieszę się, że to opowiadanie też stało się dla Ciebie chwilą relaksu :) Dziękuję serdecznie!
  • Rasia 15.07.2016
    Dziękuję za anonimową 5 :)
  • Kajamoko 15.07.2016
    Super. Czekam na więcej. Dałabym 5.
  • Rasia 15.07.2016
    O, co za niespodziewane, pierwsze odwiedziny :) Nie podejrzewałam, że śledzisz tę serię, dziękuję serdecznie!
  • KarolaKorman 16.07.2016
    Fajnie, że zaczęli ze sobą rozmawiać :) Skończyłaś w takim momencie, że można sobie ułożyć w głowie ciąg dalszy, ale podejrzewam, że jednak to jeszcze za wcześnie :) Zostawiam swoją piątkę :)
  • Rasia 16.07.2016
    Tego nie wypada mi zdradzać :D Dziękuję bardzo :)
  • Lucinda 17.07.2016
    Bardzo przyjemna część, właściwie do komentowania jest niewiele, bo większość wydarzeń była znana, tylko z innej perspektywy. Jak czytałam o tym, w jaki sposób Salamandra postrzegała zachowanie Terry'ego, nie mogłam powstrzymać uśmiechu :) Nie przedłużając, idę od razu do następnej części. 5 :)
  • Rasia 17.07.2016
    Cieszę się, że tak to odebrałaś :) Dziękuję!
  • ausek 20.07.2016
    Odnoszę wrażenie, że zaczyna się pomiędzy nimi nawiązywać swego rodzaju relacja, jakaś taka zażyłość. Właściwie myślę, że oboje potrafią czytać między wierszami swoich wypowiedzi. Tu zgodzę się z Lucindą, że ta część jest bardzo przyjemna i wywołująca uśmiech na twarzy. :) 5
  • Rasia 20.07.2016
    A dziękuję bardzo :D
  • Billie 27.07.2016
    Kolejna przyjemna część :) Chociaż atmosfera jest raczej poważna, to te ich rozmowy wywołują uśmiech. Widzę, że Salamandra musi zawsze górować nad mężczyzną. Zawsze powie albo zrobi coś, czego on się nie spodziewa... To chyba przez tą nienawiść. 5 :)
  • Rasia 27.07.2016
    Ciekawie to określiłaś :D Dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania