.

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Drassen Prime 25.11.2014
    Przeczytałem Ogrodowe Cycki xdxd
  • Miło się czytało. Napisz coś takiego jeszcze.
  • K96 26.11.2014
    podoba mi się :D
  • Daniel 27.11.2014
    Coś nowego już się piszę. Niezbyt podobne do tego, ale pisane w taki sam sposób. Ostatnio piszę „na luzie” nie usztywniając się. Podobno lepiej mi wtedy wychodzą teksty.
    I dzięki za dobre słowo. :)
  • Pornoman 27.11.2014
    Jacek i Stasiek powinni być razem
  • Daniel 27.11.2014
    Aha
  • LinOleUm 27.11.2014
    ... Pornoman... Człowiek z dupy... Nie. Człowiek z dupy jest tylko jeden.
    Co za komentarze... A opowiadanie na 5
  • NataliaO 27.11.2014
    Pornoman to chyba o niczym innym nie myśli ... Bez dalszego komentarza. Co do opowiadania to dobrze się czytało ; 4 :)
  • Amy 28.11.2014
    Masz naprawdę fajny styl. Chyba jeszcze nigdy nie spotkałam się z tego typu opowiadaniem na Opowi.pl, ale mimo wszystko wyłapałam kilka błędów, które warto byłoby poprawić.

    Nie pisz "oczyma", tylko "oczami". Ta pierwsza wersja wydaje mi się trochę... przestarzała, chyba że użyłeś jej świadomie. Ja jednak, na twoim miejscu, bym sobie ją podarowała.


    Wychwyciłam też kilka błędów interpunkcyjnych.
    "- Co wy wyprawiacie? - spytała Katarzyna podchodząc do Stanisława."
    Powinno być:
    - Co wy wyprawiacie? - spytała Katarzyna, podchodząc do Stanisława.

    "Nim skończyli słowne potyczki Jacek rozwiesił linę miedzy wysokimi orzechami."
    Nim skończyli słowne potyczki, Jacek rozwiesił linę między wysokimi orzechami.
    Nie wszystkie zdania składowe są oddzielone przecinkiem.

    "Gdzie tylko nie spojrzał widział piękne kwitnące jabłonie, [...]"
    Gdzie tylko nie spojrzał, widział piękne, kwitnące jabłonie,
    Po "piękne" musi być przecinek, bo określenie "kwitnące" również dotyczy jabłoni.

    Dostrzegłam też kilka literówek, ale nie będę się już dłużej czepiać. Z chęcią przeczytam Twoje kolejne opowiadanie. :)
  • T. Weasley 29.11.2014
    Naprawdę dobre, czekam na więcej.
  • Daniel 29.11.2014
    Dziekuje za opinie. ;)
  • Ekler 02.02.2015
    Tak mi się jakoś tęskno do wiosny zrobiło...
    Mi czytało się całkiem przyjemnie. Tylko, że momentami słyszałem w głowie mistrza Yode :P
  • Tynina 02.02.2015
    Taka trochę bajeczka i to całkiem fajna

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania