kochana

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Puchacz 25.01.2020
    Módl się i giń.
    Co za debilny patriotyzm.
  • bogumil1 25.01.2020
    To są fakty puchacz. Przykre, że ludzi którzy ginęli w obronie Ojczyzny wyzywasz. Dla mnie to parszywe.
  • Miron 25.01.2020
    Przeczytałem.Bardzo patriotyczny i nikogo nie obraża. Pozdrawiam
  • bogumil1 25.01.2020
    Dzięki Mironie, próbuję stworzyć coś pięknego na stulecie Bitwy Warszawskiej.
  • zbymus 25.01.2020
    Przemawia do mnie prostego człowieka. Patriotyzm rodzi się na dole, góra dopiero Go szlifuje drogo Puchaczu.
  • bogumil1 25.01.2020
    Dzięki za wizytę i komentarz Zbymus. Masz rację. To nie jest jakaś abstrakcja, patriotyzm to po prostu miłość do własnej rodziny, kultury i tradycji, żadna nienawiść do innych, jak sobie wyobraża puchacz.
  • Puchacz 25.01.2020
    bogumil1 Wal się od puchacza.
    Dla ojczyzny się żyje i pracuje, a nie chwalebnie ginie.
    Teraz jest czas pracy i życia, a ty patafianie tylko z poległymi i kościółkiem pod pachę.
  • bogumil1 25.01.2020
    Puchacz zachowujesz się jak człowiek chory psychicznie i takie są twoje komentarze, pełne nienawiści. Dlaczego?
  • Puchacz 25.01.2020
    bogumil1 Pieprzysz człowieku, boś lotny jak treść stała w szambie.
    Gdzie tu nienawiść? Agresywnie i monotematycznie propagujesz tu ciągle mity historyczne, ślepy patriotyzm (zamiast patriotyzmu świadomego) i gonisz wszystkich przed ołtarze, jakby to był synonim patriotyzmu.
    Gówno prawda.
  • bogumil1 25.01.2020
    Puchacz nie masz obowiązku czytać, a tym bardziej pisząc komentarze nie masz prawa nikogo obrażać. To tyle. Admin zrobi z Twoimi śmieciowymi wpisami co chce, bo obrażasz nie tylko autora, ale ludzi, którzy ludzi, którzy mieli na tyle odwagi, żeby walczyć o wolność. Ty, jak rozumiem takiej odwagi nie masz, i nawet takiej myśli do siebie nie dopuszczasz, byś mógł coś zaryzykować bezinteresownie, to powtarzasz slogany o pracy. Każdy pracuje, żeby się i swoich ewentualnych bliskich utrzymać. To żaden wyczyn, ale przymus ekonomiczny, no chyba że wybierzesz żebraninę, lub wyłudzasz gdzieś socjal. Zwykła praca to nic nadzwyczajnego i żaden powód do chwały, bo każdy pracuje.
  • Targówek 25.01.2020
    bogumil1 odpisałem ci w sprawie Psów na forum.
  • Targówek 25.01.2020
    Puchacz a ty nie na kodzie?
  • Puchacz 25.01.2020
    Targówek A ty nie z kozą?
  • Targówek 25.01.2020
    Puchacz a ten jak zwykle swoje
  • bogumil1 25.01.2020
    Targówek widziałem. Tam jest dość subtelna manipulacja. Policja pokazana jako mafia, ubecy jako uzdrowiciele, jedyni sprawiedliwi.
  • Puchacz 25.01.2020
    Targówek Jak ty. Daj buzi swojej kozie.
  • bogumil1 25.01.2020
    Puchacz skończ z tym ordynarnym spamem.
  • Puchacz 25.01.2020
    bogumil1 Idź zakabluj, bo to wychodzi ci najlepiej.
    Najpierw tomusia, bo chyba on mnie zaczepił.
  • bogumil1 25.01.2020
    Puchacz on ci zadał kulturalne pytanie i tak samo powinieneś odpowiedzieć.
  • Puchacz 25.01.2020
    bogumil1 Kulturalnie zapytałem o jego kozę.
  • indri 26.01.2020
    Puchacz jesteś zwyczajnie pomylony i chory psychicznie błaźnie.
  • Puchacz 25.01.2020
    Głupszego wpisu i postawy dawno nie widziałem.
    Namolny jesteś jak (pip) pod latarnią.
    Idę, bo szkoda mi schodzić na poziom podłogi, kapusiu.
    Idź no patriotycznie donie co na mnie.
    Wyspowiadasz się bez problemu.
  • Puchacz 25.01.2020
    donieś* :)
  • betti 25.01.2020
    Bardzo podoba mi się ten wiersz, tyle w nim miłości do Ojczyzny. Piękne to.
  • bogumil1 25.01.2020
    Dziękuję Betti bardzo mnie Twoja opinia cieszy. A jak go oceniasz pod względem technicznym? Może być w takiej formie?
  • betti 25.01.2020
    No masz rym dokładny jakiego nie lubię, jakiś gramatyczny też się znajdzie, ale rytmicznie jest dobrze. Najbardziej przemawia do miłość do naszej biednej Ojczyzny...
  • bogumil1 25.01.2020
    Bardzo dziękuję Betti. Nie bardzo widzę dla tych gramatycznych równoważniki.
  • betti 25.01.2020
    do mnie - kor.
  • Szpilka 26.01.2020
    Podniosłe słowa w wierszu, aczkolwiek pozwolę sobie zacytować powiedzenie: każda pliszka swój ogonek chwali ?
    Zwiedziwszy Europy kawał i świata kawałek, śmiem twierdzić, że są piękniejsze kraje. A miłość do ojczyzny? Tam dom twój, gdzie chleb.
  • bogumil1 26.01.2020
    Szpilko, to nie o piękno krajobrazu raczej mi idzie. Co do drugiej części Twojego komentarza, to powiedziałbym, że tam dom twój, gdzie serce twoje. Chleb? Pewnie też, ale na drugim, albo trzecim miejscu. Nie samym chlebem człowiek żyje.
  • Szpilka 27.01.2020
    A o co? O patrzenie na ojczyznę przez pryzmat przelanej krwi? Sorry, ale nie chcę, przeszłość jest szkodliwa dla psyche, przeszłością nie powinno się żyć, ważne jest tu i teraz. Zresztą, co kraj, to inne dążenia, my hołubimy przeszłość, inni chcieliby o niej zapomnieć, ale im się nie pozwala.

    Owszem chleb i to na pierwszym miejscu, nie duma i honor, ale pieniądz, bo mimo chlubnej przeszłości jesteśmy dziadami, jak i wszystkie kraje postkomunistyczne, czyli pieniądz rządził, rządzi i rządzić będzie.

    Czy Elżbieta II mogłaby zadawać szyku bez blichtru bogactwa?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania