.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Angela 20.05.2019
    Mocno przycięte, tak jak lubię. Podoba mi się.
    Pozdrawiam *****
  • Artbook 20.05.2019
    No nie sądziłem, że ktoś to wyłapie: "Mocno przycięte" ;-)
    Rzeczywiście, pozbyłem się pewnych określeń, które mogłyby się wydawać zbyt czytelne...
    Ale jeśli się podoba i jest "tak jak lubię", to bardzo się cieszę :-)
    Pozdrawiam!
  • kalaallisut 20.05.2019
    Mnie się podoba jak poukładałeś i poprzeplatałeś okoliczności, przypadki, sens. I to piękne "łzy pokryte losem
    szukają wyjaśnień".
  • Artbook 20.05.2019
    Dzięki kala :-)
    Właśnie o to chodziło, aby zebrać to razem i przedstawić pewien zarys, schemat czy jak kto tam woli, misternie zaprojektowany plan na życie ;-)
    Tylko, że zapominamy przy projekcie o tym na co zwróciłaś uwagę: "łzy pokryte losem szukają wyjaśnień" - dlaczego nie wyszło tak jak chciałem(am)
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiam!
  • Pasja 22.05.2019
    Dzień dobry
    Przekładaniec słodko gorzki jak nasze życie. Obrazy malowane chwilą codzienności zawsze będą przypadkowe. Spontaniczność niekiedy jest atutem, bo czyż dojrzewanie myśli nie będzie spojrzeniem w przyszłość i zaniechaniem chwili tu i teraz. Poszukiwanie i czekanie to czas stracony. Więc obrazy chwili są najbardziej rzeczywiste. Nie ma wczoraj i nie ma jutro... jest teraz.
    Pozdrawiam ciepło
  • Artbook 22.05.2019
    A dziękuje za tak ciekawą analizę :-) Najbardziej przemawia do mnie ten wniosek i refleksja, z którą w pełni się zgadzam: "Poszukiwanie i czekanie to czas stracony. Więc obrazy chwili są najbardziej rzeczywiste. Nie ma wczoraj i nie ma jutro... jest teraz."
    Podoba mi się twój komentarz. Widać, że starasz się dostrzec główne myśli i przesłanie wiersza i za to wielkie dzięki :-)
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania