Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Okropny morderca - prolog

Od autora:

Szczerze, to pomysł na to opowiadanie wziąłem zaledwie dwie minuty temu, kiedy od razu kliknąłem ,,Dodaj Opowiadanie". Poprzednie serie poszły w błoto, po trzecim rozdziale zaledwie zrezygnowałem, bo nie miałem pomysłu na kolejną część. Tutaj pewnie będzie tak samo, ale postaram się zrobić wreszcie jakiegoś przydługasa i w trzy części skończyć to gówno. Od razu ostrzegam, że to opowiadanie będzie okropne; przesycone krwią, zapełnione akcją. Takie rzeczy lubię. W sumie, można zacząć to opowiadanie. Oczywiście, że będzie mnóstwo błędów, wyłapacze, bierzcie się do pracy bo ja zapominam przecinków. The typowy sarkazm.

 

 

,,Okropności nie jestem w stanie opisać, kiedy patrzę na to okropne opowiadanie. Okroplizna..." - Okropny

 

 

Podziękowania dla Okropnego, autora na opowi.pl

 

 

Po ostrej imprezie wracałem do domu. Naprawdę ostrej. Nie wiem, czy jest sens odrabiać dalej te lekcje. I tak jest już końcówka szkoły, więc o zadaniach domowych nauczyciele pewno zapomną. Tak czy inaczej, jest coś do omówienia. Gwizdek nauczyciela od w-fu? Wtajemniczenie w marychę, kokę?

A może, kurwa, problemy szkolne?

Nie. Mowa o tej ostrej imprezie. A mianowicie... Robiłem zdjęcie. Byłem tam z jakąś laską, nie pamiętam z jaką. Mówiła, żebym jej ,,obciągnął". No to chuj, poszliśmy do łazienki, i się macaliśmy po jądrach. Typy, które wchodziły do wu-ce, zostały ,,obsmarkane spermą", jak to mówiła moja ,,dziewczyna". No to chuj, nie ja stoję za brakiem papieru toaletowego. Mniejsza. I na tym zdjęciu wyszło coś przerażającego... Pan Psychol?

Gość miał maskę z rodem Piątku Trzynastego, horroru, na którym się lekko zesrałem, dlatego też facet w masce wydał mi się trochę przerażający. I chuj was to obchodzi, co? No nie byłbym taki pewien, bo po zrobieniu zdjęcia na dworze zobaczyłem policję...

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • detektyw prawdy 28.01.2017
    Troche takie ,,wyjasnienia" ale normalne rozdzialy beda juz troche dluzsze. Pzdr, z nadzieja ze cos z tego wyjdzie
  • Nuncjusz 28.01.2017
    Ok to czekam na dalszy ciąg bo tu oprócz gówna i spermy na jądrach nie ma nic :)
  • Okropny 28.01.2017
    #okropnytakiinspirujący
  • Pan Buczybór 28.01.2017
    #okropnyojcemdetektywa
  • Pan Buczybór 28.01.2017
    Detektywie. Widać, iż się uczysz. Idzie ci coraz lepiej. Mam nadzieję, że zanim kompletnie zwariujesz będziesz pisał na poziomie.
  • Tanaris 28.01.2017
    O kurczę, nie wiem czy dam radę przebrnąć przez to do końca, ale dam sobie i tobie szanse *,*
  • Violet 28.01.2017
    Ze strachu się... pośmiałam. Poczekam na dalszy ciąg, bo trochę to ani straszne, ani śmieszne, nie poraża brutalnością, trochę... śmierdzi. Aby Cię zmotywować, do wyrażenia bardziej skrajnych emocji, z czystym sumieniem stawiam 2+.
    Pozdrawiam.
  • TeodorMaj 28.01.2017
    O kurwa! xD Okropne w rzeczy samej.
  • Pasja 28.01.2017
    Papier toaletowy ukradli i dlatego przyjechała policja? A sperma to bardzo droga maseczka, a ty tak dostajesz za darmo. Zdrówko
  • Pasja 28.01.2017
    Rozdajesz
  • Tina12 28.01.2017
    Brak mi słów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania