-

-

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • betti 24.03.2017
    - Ma ciociu Tomek to najukochańszy chłopiec – odparła. - Jakiego znam i nie pozwolę go skrzywdzić.
    - Ma ciociu, Tomek to najukochańszy chłopiec, jakiego znam - odparła spokojnie Ola. - Nie pozwolę go skrzywdzić.

    - Masz ciociu rację jutro pojadę do sądu rodzinnego by założyć tam sprawę.
    - Masz ciociu rację, jutro pojadę do sądu rodzinnego, by założyć tam sprawę.


    Nagle usłyszeli przeraźliwy krzyk na piętrze Ola z Samantą poderwały się na równe nogi. I pognały na górę wpadając do pokoju, gdzie spał Tomek chłopiec się rzucał.
    Nagle usłyszały przeraźliwy krzyk na piętrze. Ola z Samantą poderwały się na równe nogi i pognały na górę, wpadając do pokoju, gdzie spał Tomek. Chłopiec się rzucał.

    Ola usiadła obok brata próbując go uspokoić. W końcu jej się udało ciotce pościeliła w salonie i wróciła do brata kładąc się obok niego okryła kołdrą i zasnęła.
    Ola usiadła obok brata, próbując go uspokoić. W końcu jej się to udało.
    Ciotce pościeliła w salonie i wróciła do brata. Zanim się położyła, okryła go kołdrą. Po jakimś czasie, zasnęła.

    Następnego dnia obudziła się o ósmej trzydzieści brata, już nie spał. Wystraszyła się nie nażarty, jak zobaczyła, że go nie ma w łóżku.
    Następnego dnia, obudziła się o ósmej trzydzieści. Brat już nie spał. Wystraszyła się nie nażarty, gdy zobaczyła, że nie ma go w łóżku.

    Wyskoczyła z niego zajrzała pod łóżko myśląc, że tam się schował, ale zamiast brata znalazła dwa pudła.
    Wyskoczyła z niego, zajrzała pod łóżko myśląc, że tam się schował, ale zamiast brata, znalazła dwa pudła.


    Natychmiast je wyciągnęła i zajrzała do środka to co zobaczyła wprawiło ją w osłupienie całe kolekcje Playboya.
    Natychmiast je wyciągnęła i zajrzała do środka. To, co zobaczyła wprawiło ją w osłupienie. Cała kolekcja Playboya.

    Drugie też zawierało te gazety wszystkie wrzuciła do kosza, gdzie się znajdują tabletki. I wyniosła przed dom stawiając przy śmietniku zauważyła, że do Roberta przyjechało trzech podejrzanych mężczyzn. pośpiesznie weszła z powrotem do środka.

    Tutaj zagubił się sens. Myślę, że spokojnie można sobie darować pisanie o drugim pudełku, skoro wcześniej pisałaś o dwóch.

    Pudełka wyniosła przed dom, stawiając przy śmietniku.
    Wtedy też zauważyła, że do Roberta przyjechało trzech podejrzanych typów. Pospiesznie wróciła do domu.

    Samanta odstawiła talerzyk do zlewu i wyszła. Ola stanęła przy oknie jest zaniepokojona bo nigdzie nie może znaleźć brata.
    Samanta odstawiła talerzyk do zlewu i wyszła. Ola stanęła przy oknie, jest zaniepokojona, bo nigdzie nie może znaleźć brata.

    - Chcesz żebym się dowiedziała czego chcą?
    - Chcesz, żebym się dowiedziała, czego chcą?

    Obawia się, że Robert go porwał nagle przypomniała sobie o salonie niezwłocznie się tam udała i zobaczyła Tomka siedzącego na kanapie i oglądającego film z drastycznymi scenami.
    Obawia się, że to właśnie Robert go porwał.
    Nagle przypomniała sobie o salonie i szybko tam pobiegła. Tomek siedział na kanapie i oglądał film z drastycznymi scenami.

    Pozwoliłam sobie nanieść korekty.

    Pozdrawiam.elka.
  • Margerita 24.03.2017
    dzięki postaram się poprawić
  • Pan Buczybór 24.03.2017
    Heh. Betti zabrała mi całą robotę.
  • Margerita 24.03.2017
    A jak się podoba ten rozdział?
  • betti 24.03.2017
    Przepraszam, więcej tego nie zrobię.
  • Margerita 24.03.2017
    betti
    Nie przepraszaj go
  • Pan Buczybór 24.03.2017
    betti Wręcz przeciwnie. Rób to częściej.
  • betti 24.03.2017
    Tam jeszcze brakuję kilku przecinków, poprawisz?
  • Margerita 24.03.2017
    tak a w którym miejscu brakuje przecinków?
  • Włatca Móch 24.03.2017
    Przyszedłem zobaczyć, czy margerita zrobiła jakiś progress od czasu, kiedy ostatni raz tu zajrzałem. No i nic się nie zmienia. Wychodzę i nie wracam, bez wahania. Do widzenia!
  • Margerita 24.03.2017
    O co ci chodzi?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania