-

-

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Okropny 18.07.2017
    1. Kiedy ola zacznie projektować modę?
    2. Gdzie są przyszła wojowniczka, życie marii, życie basi i przygody marii z tańcem?
  • Margerita 18.07.2017
    1. Spokojnie zacznie, zacznie na razie robi interesy
  • Pan Buczybór 18.07.2017
    Margerita A pytanie nr.2 ?
  • Margerita 18.07.2017
    Pan Buczybór
    2. Nie będzie przynajmniej na razie może kiedyś wrócę do którego z moich pierwszych opowiadań.
  • Margerita 18.07.2017
    Pan Buczybór
    2. Nie będzie przynajmniej na razie może kiedyś wrócę do którego z moich pierwszych opowiadań.
  • Nuncjusz 18.07.2017
    Dlaczego nikogo nie zaprosiłaś???
  • Brak zaproszeń działa lepiej niż zapraszanie jak widać :)
  • Lepiej by było jakbyś zaczęła jakos tak: "Rita ruszyła dalej. Czuła, że ma w sobie wulkan, który lada chwila eksploduje. Siedząca za biurkiem, zamyślona Ola, nie spostrzegła jej wejścia."
    Dlaczego zamyślona Ola nie zdziwiła się kiedy w końcu spostrzegła Rite? Po wstępie powinno być cokolwiek o tym.
    Margerita szczerze podziwiam Twój upór, mam nadzieje, że kiedyś coś zaskoczy i zostaniesz pisarką, bo to chyba jest Twoim marzeniem. Tego Ci życzę oczywiście. Dam Ci radę. Dużo, bardzo dużo czytaj. Zwracaj uwagę jak inni budują zdania. Na razie nie będę oszukiwał jest nienajlepiej, pociecha z tego, że jeśli będziesz dążyć tak uparcie do celu to moze go w końcu osiągniesz. Życzę Ci wszystkiego dobrego:)
  • Margerita 18.07.2017
    Dzięki za dobre słowa
  • Margerita początek wyprostowany. Teraz spójrz na dialog. Pytanie Rity według mnie jak najbardziej na miejscu.
    - Pani Olu coś się stało? - Zapytała Rita.
    - Nie, wszystko jest w porządku.- Odpowiedziała wyrwana ze swoich myśli Ola . Rita czymujac, że Ola wciąż jest gdzieś daleko myślami, postanowiła nie drążyć tego tematu i zadała kolejne pytanie.
    - Czy mogę...
    Staraj się o ile to możliwe w miarę często pokazywać reakcje rozmówcy na to co mówi ten drugi. Wtedy dialog ożywa i nie jest suchy ani sztuczny.
  • czując
  • Margerita 18.07.2017
    Maurycy Lesniewski
    poprawiłam
  • Margerita zrób tak z resztą dialogu. Czy Ola zastanawiała się nad propozycja Rity? Pewnie tak skoro kazała wrócić do domu o określonej godzinie. Wiec powinnaś o tym powiedzieć czytelnikowi. (Po chwili wachania Ola powiedziała.)
    Widzisz Marg początek według mnie nabrał już kształtu. Popracuj tak z resztą tekstu, a na pewno całość dostanie kolorów.
  • Margerita 18.07.2017
    Maurycy Lesniewski
    - Tak, ale macie wrócić do domu o szesnastej. Bo to jest jeszcze dziecko i nie, żeby się włóczyło po mieście.
    Czy tak może być?
  • Margerita może być. Przed tym zdaniem, wstaw od narratora. "Po chwili wachania Ola powiedziała. " i dopiero potem to zdanie. Ludzie jak rozmawiają to nie zawsze mówią jak karabiny maszynowe. Taka wstawka spowalnia dialog i według mnie robi go bardziej naturalnym.
  • Pan Buczybór 18.07.2017
    "lada chwila" - lada moment jak już.
  • Margerita 18.07.2017
    co lada moment
  • Margerita Pan Buczybor poprawił to, co Ci potradzilem. Zmień jak radzi w drugim zdaniu "lada chwila" na lada moment. Trzeba słuchać mądrzejszych :)
  • Margerita 18.07.2017
    Maurycy Lesniewski
    już gotowe
  • fanthomas 18.07.2017
    Przyspieszyłaś z tymi kolejnymi częściami
  • Margerita 18.07.2017
    nastepna będzie w sobotę
  • Tina12 18.07.2017
    Widzę turbo przyśpieszenie z wrzucaniem rozdziałów. Tak na prawdę myślałam, że po tym co było w ostatniej części Rita będzie szukała rozwiązania zjawisk paranormalnych.
  • Tina12 18.07.2017
    Ale nie ma tragedii.
  • Pasja 19.07.2017
    Zapowiada się jakiś romans. Mam wrażenie, że Rita coś kombinuje. A i Endymion stoi pod znakiem zapytania. Niech Ola uważa. Fajny wątek, ale zacznij szyć i wystawiaj kreacje. Bo projektantka, ale nic o modzie. Pozdrawiam. 5
  • Margerita 19.07.2017
    Dzięki
  • Ritha 19.07.2017
    do domu o szesnastej.Bo to jest - szesnastej, bo
    dziewiętnastej-po ciebie przyjadę - dziewiętnastej po
    Piszesz z planem dalej? Bo ostatni część zapowiadała coś ciekawego, a wątek się urwał. Choć z drugiej strony ten babski, z randkę, też jest spoczi, ale mogłabyś coś nawiązać do tematej części, bo teraz niby sie umówiła z Endymionem, a w następnej już pewnie będzie o czymś innym...
  • Margerita 19.07.2017
    Nie no spokojnie wszystko będzie po kolei w następnej będzie młody pomagał wybrać kieckę
  • Ritha 19.07.2017
    Margerita oki
  • Margerita 19.07.2017
    Ritha
    ale ta będzie dopiero w sobotę
  • Ritha 19.07.2017
    Margerita spox
  • Margerita 19.07.2017
    Ritha
    wczoraj dodałam wiersz Taniec nudysty

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania