-

-

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • detektyw prawdy 12.08.2017
    ,,Nie wiedziałam, że mam tak mądrego brata." bez przecinka
    ,,W tym momencie do domu wszedł Eryk cmoknął Olę w policzek i zaczął wchodzić po schodach." W tym momencie do domu wszedł Eryk. Cmoknął Olę w policzek i zaczął wchodzić po schodach.
    ,,Gdzie byłeś? – spytała." spytała z duzej
    ,,Masz mnie za idiotkę! – krzyczała.
    - Więc nie ściemniaj mi o jakimś samotnym lanczu."
    Masz mnie za idiotkę! - Krzyczała. - Więc nie ściemniaj mi o jakimś samotnym lanczu.
    ,,No dobrze powiem ci prawdę byłem z Margo." No dobrze, powiem ci prawdę. Byłem z Margo.
    ,,Co! – krzyknęła Ola. Z moją fryzjerką teraz rozumiem dlaczego jej tak bardzo zależało na tej pracy. Żebyście dalej mogli się potajemnie spotykać tyle, że tym razem za moimi plecami, a nie tak, jak do tej pory za Stephanie jesteś zwykłym draniem.
    - Już ja sobie z nią porozmawiam niech no tylko przyjdzie do pracy."
    ,,Co?! - Krzyknęła Ola. - Z moją fryzjerką! Teraz rozumiem, dlaczego jej tak bardzo zależało na tej pracy. Żebyście dalej mogli się potajemnie spotykać, tyle że tym razem za moimi plecami, a nie tak, jak do tej pory za Stephanie jesteś zwykłym draniem. Już ja sobie z nią porozmawiam, niech no tylko przyjdzie do pracy.
    ,,Endymion usłyszał ich kłótnię bo wszedł akurat na nią." Endymian usłyszał ich kłótnię, bo wszedł akurat na nią.
    (????)
    ,,co tak się wystroiłeś, jak na odpust?" bez przecinka
    ,,To co jesteś gotowa?" To co? Jesteś gotowa?
    ,,Tak, tak Tomeczku masz dziś wolne jutro wszystko omówimy. Co dotychczas udało nam się zebrać i opiszemy." Tak tak, Tomeczku. Masz dziś wolne, więc jutro wszystko omówimy: co dotychczas udało nam się zebrać i opiszemy.
    (Co opiszemy?)
    ,,- Ruszaj rozkazała." - Ruszaj - rozkazała.
    ,,Chłopak przekręcił kluczyk w stacyjce nacisnął pedał i ruszył z miejsca ujechawszy kawałek zaparkował na pobliskim parkingu Rita wysiadła z auta Endymion podszedł do niej i weszli do klubu Lucky Strike Lanes & Lounge. Kelner zaprowadził ich do stolika, gdy usiedli to przyniósł im kartę dań." Chłopak przekręcił kluczyk w stacyjce, nacisnął pedał i ruszył z miejsca ujechawszy kawałek.
    (jaki kawalek/czego?)
    Zaparkował na pobliskim parkingu. Rita wysiadła z auta, Endymion podszedł do niej i weszli do klubu Lucky Strike Lanes & Lounge. Kelner zaprowadził ich do stolika. Gdy usiedli, kelner przyniósł im kartę dań.
    ,,Wybrali, już p" zbedny przecinek
    ,,Tak ja poproszę schabowy z pieczarkami do tego frytki. A ty kochanie co wybrałeś? - spytała Rita." Tak, ja poproszę schabowy z pieczarkami, i do tego frytki. A ty, kochanie, co wybrałeś? - Spytała Rita.
    ,,To samo co ty śliczna." To samo co ty, śliczna.
    ,,Nie razie dziękujemy." Na razie dziękujemy.

    Masa bledow. W wiekszosci to interpunkcyjne. Ale w miare sie to wszystko trzyma kupy. Trzy.
  • detektyw prawdy 12.08.2017
    Ops, nie endymian-endymion.
  • Violet 12.08.2017
    Ale sprawy się komplikują ;) 4
    Pozdrawiam.
  • Margerita 12.08.2017
    zapomniałs gwiazdki wcisnac
  • Violet 12.08.2017
    Margerita przepraszam, zapomniałam, już poprawiłam się ;)
  • fanthomas 12.08.2017
    No i to lepsze od tych wszystkich bajek. 5
  • Margerita 12.08.2017
    bajki też będę pisała ale zapomniałeś wcisnąć gwiazdki
  • Nuncjusz 12.08.2017
    Margerita co ty z tymi gwiazdkami na miły bóg? Jesteś od nich uzalezniona? Ciesz się , że nie masz jedynek, to i tak sukces
  • Margerita 12.08.2017
    Nuncjusz
    Nie i cieszę się nawet nie wiesz jak bardzo

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania