Omar

Kupił broń w sklepie

Między Atlantykiem a Pacyfikiem

Każdy ma do tego prawo

Zdaniem sąsiadów i znajomych

Sympatyczny, porządny człowiek

Typowy amerykański ordinary Joe

Różniło go od innych tylko arabskie nazwisko

Aż do pewnej soboty

Wszedł do nocnego klubu

Zamiast dobrze się bawić

Pomylił go ze strzelnicą

Wszystko wyglądało tak

Jak w komputerowej strzelance

Tak to się kończy

Kiedy prawem człowieka

Jest powszechny dostęp do broni

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • kubus fantazy 22.05.2017
    Tak się kończy gdy islamistów do kraju się wpuszcza bo każdy wolny człowiek ma prawo do broni a jeżeli skorzysta z nie w złym celu to już od tego jest ks ale że islamskim ekstremistom to wisi to mordują w imieniu alacha a ot co przecież bóg tak chciał i czeka na nich nagroda w niebie przecież to nie broń zabije tylko człowiek siekierom i samochodem ludzi też zabierz tak jak w Nicei czy Berlinie może skierek noży i samochodów też zakażemy bo człowieka można tym zabić.Bo gdy społeczeństwo jest rozbrajane to nie może się bronić jakby w Paryżu chociaż jedna osoba miała broni to te warzenia mogły się potoczyć zupełnie inaczej ale Europa jest rozpojona a że w gejowskim klubie broni nie było broni to ja się nie dzjwję. A i jeszcze to że broni nawet gdy nie ma do niej dostępu powszechnego zdobyci jest banalnie jest coś takiego jak deep net a tam są numery przestępcy zawsze zdobędą broni przecież żaden porządny przestępca nie będzie kupywał broni w legalnym sklepie ponieważ od razu będzie wiadomo kto ją kupił więc kupywanie broni w legalnych punktach przez przestępców mima się z celem. I jeszcze e takie stwierdzenie czym się różni człowiek wolny od niewolnika że morze posiada broni i nikt mu nic siłom nie narzuci bo ma czym bronic swoich racji rodziny majątku i życia. I tak w ogóle to właśnie ludzie którzy nie chcieli by obywatele mogli im się przeciwstawić zakazywali posiadania broni czyli Hitler wszelacy komuniści i socjaliści.
  • Ritha 22.05.2017
    Coś mi tu brakuje. Zalatuje pociachaną prozą.
  • Tanaris 22.05.2017
    Zgadzam się z Rithą.
  • Krypton 13.07.2017
    Liczy się przekaz! Super! Pozdrawiam
  • Tina12 13.07.2017
    Troszeczkę okrojone. Mam wrażenie, że czegoś tu brakuje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania