On

Biegła przed siebie szybciej niż myślała. Czuła zimny wiatr na twarzy. Śnieg i ostre kamyki raniły jej stopy. Nie obchodziło jej to jednak. Nie w tym momencie. Wiedziała, że gdy się zatrzyma, On ją znajdzie. Przeszywający strach sprawiał, że całe jej ciało poddało się instynktowi przetrwania. Wciąż przed oczami miała martwy wzrok swojej córki z podciętym gardłem. Szloch wydobywał się z jej ust i roznosił cichym echem po uśpionym lesie. Nogi same zaczęły odmawiać jej posłuszeństwa. Usiadła pod wielkim, rozłożystym świerkiem, ciężko dysząc. Spojrzała na niebo pełne gwiazd.To dzisiaj miały razem je oglądać. Schowała twarz w dłoniach i zakleła w duchu za pomysł przeprowadzki tutaj. Nagle usłyszała cichy trzask za sobą. Zamarła. Jej serce zaczęło walić jak oszalałe. Wiedziała, że musi być cicho. Nie mogła się mylić. To musiał być On. Znalazł ją i nie było już dla niej żadnego ratunku...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 15.08.2017
    Klimacik owszem, ale stanowczo za dużo dookreśleń. Co chwila jej, jej i jej.
    Jej ciało, jej serce, itd. Póki co, trójczyna, ale jeszcze się wstrzymam.
  • Rick Grimes 15.08.2017
    zakleła - zaklęła.
    krótkie to takie. niby klimat jest, ale w sumie to taka typowa creepypasta opierająca się jedynie na tym, że bohater ucieka, ucieka, a na końcu i tak go dopadają. brak w ogóle zarysy fabuły, kim jest bohaterka, kim jest "On", dlaczego zabił jej córkę. wyjaśni się to później? będzie w ogóle jakaś kontynuacja? ja się na razie wstrzymuję od oceny.
  • Rick Grimes 15.08.2017
    zarysu*
  • Pan Buczybór 16.08.2017
    Ta. Wykonanie całkiem niezłe, natomiast treść nijaka. Mam nadzieję, że to tylko pokaz umiejętności i wstawisz tutaj coś bardziej rozbudowanego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania