on...

Znała go od dziecka ,on taki przystojny tylko był problem za niedługo bierze slub po to żeby mieć jakies podłoże bo tak naprawdę kocha ją tą drugą. Ona nie raz mówiła mu,że to tylko zabawa i to wszystko sama miała kryzys w małżeństwie więc dobrze się tylko z nim bawiła do momentu aż przestraszyła się,ze jest z nim w ciąży na szczęscie okazało się,że jednak były to bezpodstawne podejrzenia zastanawiała się czy się w nim też nie zakochała bo nie mogła bez niego żyć nie mogła doczekać się kolejnego spotkania w końcu wszyscy zaczęli podejrzewać coś był to związek zakazany nie mogło dojść do slubu ani do sexu tylko stał się problem bo doszło kochali sie non stop w koncu wrocił powiedziala mu ze to koniec on walczyl ona nieumiala odejsc nadal sie bawiła bo przecież jej mąż ja nie pociagał a ona uciekala tam gdzie tylko mogłą jak najdalej nie chciala siedziec ze swoim mezem ktory nie umial ja podniecic ani nie pokazywal tak naprawde jej milosci zadnej zakochala sie w tamtym bylo tak : że, kilka lat temu pierwszy raz to zrobili ale ona byla sama nie miala nikogo byla zaraz po rozstaniu i obiecala sobie ze od tej pory sie bedzie bawic facetami bylo jej to wszystko obojetne ale jak zrobili to pierwszy raz chciala zrezygnowac i to zrobila choc on nalegal odeszla zerwala z tym kontakt bo bylo to chore przeciez to był kuzyn.....

Pewnego dnia kilka lat później wrocił taniec, dorosłość naiwny mąż który ją bił i wyzywał brak pociagu do męża to wszystko sprawilo ze jak tamten chcial ona byla gotowa ich wspólne charaktery oraz pociąg sprawilo ze zrobila to z innym zaraz po swoim ślubie nie byla z tego dumna ale nigdy nie żałowała nie wiedziała co robi ale wiedziała ze nie jest z męzem szcześliwa i musi na chwile się uśmiechnąć na chwile móc powiedziec ze jest szczesliwa...

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Ritha 31.07.2018
    Lady...
  • Ritha 31.07.2018
    Wiem, że traktujesz to miejsce jak pamiętnik, tylko i wyłącznie, ale na Boga... Dla czystej przyzwoitości można byłoby zminimalizować ilość tych zatrważających literówek.
    (Jak facet ma traktować kobietę, która kompletnie nie potrafi się wypowiedzieć?)
  • Ritha 31.07.2018
    A to ona poszła w tango (ciężko wyłapać sens).
  • Canulas 31.07.2018
    Przeczytałem 30% — leży, co może leżeć.
  • Pan Buczybór 31.07.2018
    nie za bardzo da się to czytać...
  • Elorence 31.07.2018
    Straciłam oddech na dobre kilka minut. Tekst kompletnie nie nadaje się do czytania. Nic z niego nie zrozumiałam...
    A najgorsze jest to, że w ogóle opublikowałaś coś takiego... to tylko pokazuje jak bardzo masz wyrąbane na czytelnika.
    Bez oceny, bo leżącego (w tym kontekście chodzi mi o tekst) się nie kopie.
  • Ritha 31.07.2018
    Elo, Lady od dawien dawna nie traktuje Opowi jak portal literacki, tylko pamiętnik
    (biorąc pod uwagę treść - weź to poczuj xd)
    Także ten...
  • Elorence 31.07.2018
    Ritha, właśnie sprawdziłam inne opublikowane "cuda" i... zabrakło mi słów xD
  • Ritha 31.07.2018
    Elorence taaa
  • troxx 31.07.2018
    Ritha Taaa. Prowadzę pamiętnik ze służby na statku kosmicznym. Jestem 23 letnia blondynką ze stopniem kaprala... Zgadza się :D
  • Ritha 31.07.2018
    troxx xD
  • nimfetka 31.07.2018
    Ale poezja. xD
  • lady 09.05.2019
    nie poprostu pisze szybko nie sprawdzam tylko wylewam zale i nie patrze na literowki
  • Nuncjusz 09.05.2019
    Hej lady :) kope lat

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania