.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Lady_Makbet 03.10.2015
    W Drabble to krótki teskt skladajacy się ze 100 słow i teraz moje pytanie : do 100 słów zaliczane są też również odstępy pomiędzy słowami?
  • Slugalegionu 03.10.2015
    Nope. Tylko i wyłącznie słowa, jako słowa. Ja kożystam z tej strony, jeśli to ważne:

    http://ile.liter.pl/slow.html
  • Rasia 03.10.2015
    korzystam* ;)
    Lady_Makbet, z całym szacunkiem, ale czy aby starasz się znaleźć w moich tekstach jakikolwiek błąd, żeby się do niego doczepić? ;p
  • Slugalegionu 03.10.2015
    Błędy: 10/10. Jak widać, nie zauważyłem ich.
    Całokształt: Samobójstwo... jak ja tego nie lubię. Mimo to nie odpycha. 10/10
    No i na samiusuenki koniec pomysł: 10/10 bo tak.

    Drabble są za krótkie na ten system ocen: /

    Całość: 30/30

    30 : 6 = 5

    Ocena: 5
  • Niebieska 03.10.2015
    Ładne porównania, końcowe zdania świetne i samo ostatnie zdanie - mega. Mi się podobało :)
  • Lady_Makbet 03.10.2015
    Rasia, w żadnym wypadku, byłam ciekawa co to jest Drabble wpisałam w wujek google i wyszło że to jest krótki tekst liczący sto słów tylko nie pisało tam czy liczone są do tej setki również odstępy czy nie i dlatego pytam:)
  • Rasia 03.10.2015
    Uf, bo przestraszyłam się, że Ci czymś podpadłam! Hehe, to w takim razie kamień z serca ;D
  • Dot 01.11.2015
    Hmm... Pomimo iż to było krótkie - podobało mi się. Dziękuję Ci za podanie błędów, które rzuciły Ci się w oczy w moim opisie. Odpowiadając już aktualniej na twoje pytanie - wstawiłam pierwszą część mojego tekstu, tylko teraz czekam, aż się pojawi :)
  • Vasto Lorde 16.04.2016
    Od porównań "Rozkołysał ją, jak huragan. Ożywił, jak więdnący kwiat. Rozpalił, jak niekontrolowany pożar.

    Nie spodziewał się, że wraz z jego ugaszeniem, ugasi także jej życie." Aż do samego końca... ostatnie zdanie pozostawia na twarzy efekt WOW. :D Niby zwykły drabble, 100 słów, a jest boski :) Choć z początku, był to taki zwykły przeciętny tekst, im dalej tym lepiej no i koniec końców bomba :) Nic dodać nic ująć, perfecto :)
  • Rasia 16.04.2016
    Dzięki, Vasto :) Cieszę się, że przypadło Ci do gustu. Ten fragment przytoczony przez Ciebie jest akurat inspirowany pewną piosenką, która natchnęła mnie, by powstał "On" :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania