Ona muzą i kobietą

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Bożena Joanna 22.03.2019
    Przepiękny tekst, w którym muzyka jest kochanką wykonawcy utworu. Poddajesz czytelnika poszczególnym etapom scen miłosnych od zachwytu po koniec uniesień, co stwarza wspaniały klimat. Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 23.03.2019
    Witaj
    Dziękuję Bożenko za taki komentarz. Muzyka jest kobietą.
    Pozdrawiam
  • Agnieszka Gu 22.03.2019
    Witaj :)
    "Rozpoczyna się bolero miłości." - cudne... I jeszcze kilka innych, ale to szczególnie...
    Gorąco tutaj, i namiętnie. Bardzo ładnie i z wyczuciem splątałaś muzykę z miłosnym uniesieniem.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 23.03.2019
    Witaj Aga
    Dzięki za zajrzenie do mnie i pozostawienie miłego śladu.
    Pięknie dziękuję
  • Hej!
    Zmylił mnie trochę tytuł, bo myślałem, że to ten sam Twój poprzedni utwór o bardzo zbliżonym, tytule właśnie. Ten utwór jednak jest bardzo rożny od poprzedniego i cieszę się, że jednak tu trafiłem, na tę słowna, a jakże muzyczną kompozycje. Pięknie!
  • Pasja 23.03.2019
    Witaj Maurycy
    Tak tytuły są zbliżone (były). Miło, że zajrzałeś i pozostawiłeś swoje odczucia.
    Pozdrawiam
  • kalaallisut 23.03.2019
    Pasja przepiękne, po prostu przepiękne połączenie namiętności lekkiego erotyzmu z muzyką, pasji dwa w jednym, i muzy kobiety, muzyki. Cudnie się przeplata, ten utwór ma swoj pęd, jest jak utwór muzyczny bardzo dobrze rozpisany w słowach nutach. Pozdrawiam!
  • Pasja 25.03.2019
    Witaj
    Dziękuję za komentarz Kalko'
    Pozdrawiam pięknie
  • MarBe 24.03.2019
    Czy może być coś piękniejszego niż wzajemne uniesienie w harmonii przy pełnym oddaniu i w nieprzerwalnym tańcu aż po kres wspólnych dni.
    Pozdrawiam
  • Pasja 25.03.2019
    Witaj
    No właśnie, cóż może być piękniejszego. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania