Opowiadanie

Pan i nasz Stwórca stworzył świat czas oraz materie. Na początku było ciemność żadnego światła. Po jakimś czasie zaczęły pojawiać się gwiazdy one oświetlały Stwórcy drogę. Mówi się do teraz że każda gwiazda to jedna nie żyjąca dusza. Jednakże nie był on jedyną żyjącą istotą. Na swojej drodze spotkał Niebiańskie Smoki. Te pradawne bestie zobaczył po raz pierwszy w miejscu zwanym Niebiosami. Które są jak kosmiczna czarna dziura promieniująca j niebieskim blaskiem. Istot których Stwórca nie stworzył nie potrafił zniszczyć zawsze go to irytowało.To się wydarzyło pierwszego dnia.

Drugiego dnia stworzył planetę Tytanus istoty, które zostały stworzone przypominały Ludzi, Elfy,krasnoludy. Powierzchnia planety była zielona Wnętrze planety było stworzone, z tytanu którego żadna moc nie potrafiła zniszczyć.Tytani byli bardzo silni, szybcy, i żyli wiecznie. We wszechświecie jest dobra oraz czarna strona. Mówi się, że dobra strona to jest wszystko, co stworzył Stwórca a mroczna wszystko, co nie stworzył Stwórca. Ale była jeszcze jedna strona do tej należały wszystkie istoty, które potrafiły myśleć była to środkowa ci potrafili w każdej sytuacji czy należą po stronie mroku, czy po dobrej. Na Tytanusie fauna była przepiękna trawa była miękka wszędzie były drzewa a na nich owoce rosły. Zwierzęcą biegały ptaki ćwierkały. Stwórca był z siebie dumny stworzył planetę oraz ludzi dla niego to było niesamowite. Tytanów zaczął uczyć jak się trzeba zachowywać co trzeba zrobić żeby przetrwać. Ale czuł cały czas niesmak że coś się wydarzy. Niektórych Tytanów zabrała ciemna strona mocy zaczęli wyrywać drzewa oraz brali wielkie kamieni próbowali tworzyć prowizoryczne bronie. Udało im się stworzyć włócznie zatakowali swoich braci oraz siostry. Tytani byli bardzo silni więc walka była równa gdy nawet druga strona miała bronię. Ale gdy Stwórca wkroczył do akcji zgładził tych, którzy mu się sprzeciwili, oraz ci, którzy go bronili zabrał ich w podróż. Tytani nie mieli broni oraz szat więc stwórca stworzył planetę o nazwie Mirchald tam stworzył naród Krasnoludów było ich około tysiąca byli to tylko mężczyźni. Potrafili tworzyć najwytrzymalsze zbroje, bronie, artefakty, który sam Stwórca się bał. Słudzy dostali zbroje oraz zostali uzbrojeni, żeby mogli bronić swojego pana. Planeta została zamknięta, przez Stwórce żeby tam nikt nie mógł wejść . Trzeciego dnia stwórca postanowił stworzyć planetę Ziemię ona była kolosalna w porównaniu do reszty planet. Każda planeta można by powiedzieć miała kod w sobie którego stwórca zawsze używał, żeby stworzyć nową planetę przy pomocy kodu Mirchaldu,Tytanusa udało mu się stworzyć samoistne życie, które się samo rozwijało. Dla każdego z Tytanów stworzył własną planetę. Czwartego dnia zdecydował, że trzeba zrobić miejsce dla duszy tych złych ludzi oraz dobrych więc stworzył Piekło i Niebo. Piekłem panował demon zwanym Diablo. Niebem panował Archanioł Michael, ale dla nieba miał ważniejsze zadanie miało tam powstać jego królestwo, rada. Więc piątego dnia Krasnoludy wybudowały siedzibę dla Stwórcy. Ale stwórca postanowił, że trzeba stworzyć nowych panów świata nazwał tę rasę Bogami byli to ludzie, którzy byli spokrewnieni z Tytanami (innymi rasami). Nauczył ich jak tworzyć życie oraz jak trzeba się wszystkim zajmować jakie planety są zagrożeniem, a jakie nie. Bogów zadaniem było tworzenie nowego życia oraz budowania królestwa. Ale jedną z ich najważniejszych zadań było zgładzenie tych, którzy zagrażali Stwórcy oraz tych, którzy go nie słuchali. Bo ten, kto ma potęgę ten ma władzę.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania