Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • katharina182 12.11.2016
    Napisałeś wcześniej że masz problemy z dialogami i szczegółami. Nie przejmuj się jak dla mnie świetnie piszesz a błędy popełnia chyba każdy. Ja bardzo wiele nauczyłam się od innych tutaj. A jestem na opowi.pl zaledwie niecały miesiąc. Niektórzy ludzie na prawdę potrafią udzielić dużo pożytecznych rad; ) zostawiam znowu 5. Bardzo mi się rozdział podobał.
  • Karawan 13.11.2016
    Dlatego jestem na tym Forum. Nie dla piątek, ale dla wskazówek, rozmów na temat, możliwości podglądania jak inni radzą sobie z tekstem. Dziękuje za odwiedziny.
  • oldakowski2013 13.11.2016
    Najpierw błędy:
    (...) Ea nagle posłyszał krzyk (...) = chyba usłyszał.
    (...) do wąziutkich stopni na ścianie (...) = przy ścianie.
    (...) ktoś zaczął pospiesznie biegnąć przez (...) = biec.
    (...) spowrotem (...) = z powrotem.
    (...) skoncentrował się i posłyszał wyciekającą (...) = usłyszał.
    Jest jeszcze kilka błędów stylistycznych, dobre opowiadanie, ale mnie denerwują nazwiska , imiona bohaterów. Przyznam ci się szczerze, ze wolę inne, te jakoś zamazują mi całośc tego opowiadania. No ale wszystkim nie dogodzisz. Pozdrawiam.
  • Karawan 13.11.2016
    PS. Nazwy zaś wzięte ze średniowiecznego porządku klasztornego i spolszczone.
  • Karawan 13.11.2016
    Usłyszał i posłyszał - obie formy poprawne.
    Stopnie dokładnie były na ścianie - wbite w ścianę stopnie. Przy ścianie sugeruje, że między stopniami a ścianą jest pewna odległość (pijany poruszał się przy ścianie).
    biec i biegnąć - obie formy poprawne.
    Za z powrotem dziękuję - co prawda używa się formy zastosowanej przeze mnie, ale póki co nie jest ona uznana za poprawną.
    Dzięki za uwagi i czas poświęcony.
  • oldakowski2013 13.11.2016
    Czytałem jeden odcinek, oceniałem go bez wiedzy o innych. jeżeli tak dawniej mówiono to wszystko w porządku. Pozdrawiam.
  • akwamen 13.11.2016
    oldakowski :))
  • AndreaR 13.11.2016
    Podoba mi sie.. Czekam na ciąg dalszy.:)
  • Miss Grey 28.11.2016
    Zaczyna się dziać :D to mi się podoba, ale muszę przyznać, że ten tekst ma troszkę błędów, na które większości oldakowski zwrócił na nie uwagę więc nie będę się powtarzać. Podoba mi się świat, który kreujesz, ma w sobie mistyczną otoczkę i łagodnie daje się poznać. Mimo pełnej sympatii dam 3, bo troszkę błędów przykuło tutaj mój wzrok :)

    Śledzę w miarę możliwości!
  • Karawan 29.11.2016
    Dziękuję za uwagę i uwagi. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania