Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • katharina182 14.11.2016
    Pisz następny rozdział bo jestem ciekawa co będzie dalej; ) 5 ode mnie.
  • Karawan 14.11.2016
    Będzie mniej sympatycznie. Dziękuję za odwiedziny i piątala. :)
  • Miss Grey 30.11.2016
    * tą skrzynkę - tę skrzynkę
    * Patrz i słuchaj uważnie Starszego szkoły, abyś za rok mógł sam - na tym się na chwilę zacięłam i dopiero po chwili zrozumiałam sens. Może lepiej coś w stylu: Patrz i przysłuchuj się szkole jaką daje (jeśli koniecznie chcesz wyraz szkoła) lub: Patrz i uważnie słuchaj nauk Starszego?
    * Obok ustawiano także specjalne klepsydry, które po upływie czasu dzwoniły, poza tym tabliczki z wykazem i czasem mieszania składników, oraz palniki i pojemniki z lodem - może warto zamienić POZA TYM zwykłym ORAZ?
    *który właśnie nabierał chochlą do miski z wielkiego kotła jakąś smakowicie pachnącą - jestem przeciwniczką określeń jakieś, jakoś, jakiś więc może bez jakąś? chociaż wiem, że czasem nie sposób tych "jakosiów" uniknąć to warto redukować ich ilość :)
    * pojawiła się szkieletowo chuda - hm bardziej mi pasuje chuda jak szkielet

    Po upierdliwym czepianiu się, czas na morze komplementów!
    Jak zawsze świetnie opisujesz świat. Masz wszystko przemyślane więc razem z Tobą wędrujemy przez te wszystkie miasta. Do tego bardzo podobają mi się opisy zapachów oraz procesów robienia mikstur. Robi się wtedy mistycznie-alchemicznie.
    Końcówka zaciekawiła, a więc jest dobrze! :D Z części na część widzę, że fragmenty opowiadania lub powieści są lepiej przemyślane i mniej chaotyczne i to mnie cieszy.

    Pozdrawiam :)
  • Karawan 30.11.2016
    Bardzo dziękuję za uwagi. To nie "czepianie"! To bardzo ważne uwagi, bo informują mnie nie tylko o popełnianych błędach ale i o tym jak to, co piszę, jest postrzegane, a także o sensie dalszego pisania. Bardzo dziękuje z nadzieją na dalsze wizyty i uwagi. Kłaniam się.
  • Karawan 30.11.2016
    Szkieletowo chuda zostawię. Szkielet nie jest chudy, jest goły, jest prawie biały, jest kościsty. Chudy jak szkielet brzmi mi oklepanie, Szkieletowo chudy brzmi w moim uchu jako podkreślenie kanciastości, może się mylę, ale to coś kulisto krągły - każdy wie, ze nie kula ale bardzo blisko. Dzięki raz jeszcze. :)
  • Karawan 30.11.2016
    Karawan
    ale to coś jak kulisto krągły - każdy wie, że nie kula, ale bardzo blisko.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania