Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • oldakowski2013 15.11.2016
    (...) Oto twoja kwatera... = przeczytaj jeszcze raz to zdanie, jest do poprawki.
    Zdanie zaczynające się.. "Zdjął sakwę... = zmieniłbym na : Zdjął sakwę z ramienia, postawił ją na skrzyni, sam zaś położył się na pryczy. Jego oddech z każdą chwilą stawał się coraz spokojniejszy i równomierny. Uświadomił sobie, że zmęczone nogi oraz obolałe plecy, jak również ociężałe powieki i bijące serce wymagają odpoczynku.
    (...) Ea został zbudzony ze snu ze snu... = jedno "ze snu" do usunięcia.
    Wyłapałem więcej drobnych potknięć, za dużo tych "i", można zastąpić przecinkiem bądż inną literą. To jest tylko moje odczucie, decyzja jest twoja. Pozdrawiam.
  • Karawan 15.11.2016
    Dziękuję. Za pozdrowienia oddzielne dzięki.
  • Karawan 15.11.2016
    Jest taka technika ( prywatnie polecam) relaksacyjna; kładziesz się zwracając uwagę na to aby ciało leżało równo i swobodnie. Koncentrujesz się na tym, aby zacząć równomiernie oddychać. Gdy wyrównasz oddech rozpoczynasz analizę swojego ciała - tego co czujesz. Nogi, plecy, serce. Tego typu krótki relaks pozwala naprawdę w ciągu 10 minut znacznie zregenerować siły. Gdybym napisał, że jego oddech stawał się spokojniejszy, to przekazywałbym tylko to, że się uspokaja i za chwile zaśnie. Ea ma świadomość, że jego ciało domaga się odpoczynku i działa aby odzyskać jeszcze trochę sił (koniaku tam nie znali!). Dzięki wielkie za uwagi. Oczekuję dalszej czujności ( czujności nigdy za wiele!) i cieszę się, że zwracasz uwagę. Jak mawiał wielki Stalin "no bady is perfect" i to wartość Forum podstawowa, że są tacy co zwracają uwagę.Pozdrawiam
  • oldakowski2013 15.11.2016
    To co piszesz jest świętą prawdą, ale ani ja , ani nikt inny nie jest medykiem aby o tym wiedzieć. Piszemy ( przynajmniej ja się staram pisać) językiem jak najprostszym, aby zwykły czytelnik, który tu zagląda od czasu do czasu, wiedział o co chodzi. W innym przypadku nie będzie wiedział co czyta. Widzisz, ja też przeczytałem bodajże czwarty odcinek nie czytając pierwszych i nie mając wiedzy, że piszesz książkę historyczną miałem inne odczucia, o których powiadomiłem cię w moim poście. Może we wstępie należałoby zaznaczyć, że to jest historia w każdym odcinku. Gdyby to była jedna książka wystarczyłby jeden wpis, tutaj trzeba zaznaczać przy każdym poście. Pozdrawiam.
  • katharina182 15.11.2016
    Bardzo fajny rozdział. Musiałam się trochę skupić żeby całość przeczytać. Sama Nie wiem dlaczego :P Nie wiedziałam że to historyczna książka. Zostawiam 5. Pozdrawiam; )
  • Karawan 15.11.2016
    Nie wierz panu O. To jego interpretacja. Ja po prostu niektóre rzeczy wiem, bo sprawdzam swoje pomysły, a inne wiem, bo po prostu sprawdziłem ( jak opisana relaksację ). Pan O podsunął mi ciekawa sugestię abym to inaczej opisał i chyba spróbuję. A odnośnie historii to chodziło mu o moje spolszczenie średniowiecznej struktury klasztorów, ale to przecie jeno fragment mały. Dziękuje za uwagę i ocenę. W pas się kłaniam.
  • detektyw prawdy 15.11.2016
    Irytujacy styl. Slaba fabula, pomysl. 1
  • Karawan 16.11.2016
    Rozumiem, że to druga twarz neurotyka. De gustibus non est disputandum, ale byłbym wdzięczny za trochę obszerniejszy komentarz i o to proszę ( zwłaszcza w odniesieniu do stylu). O pomyśle, domniemywam, mówisz w kontekście tego fragmentu ( nawet gdyby o całej opowieści tu opublikowanej przeze mnie to i tak to jeszcze nie pomysł a część jeno). Byłoby fajnie gdyby na Forum mówiono czasem o konstrukcji, sposobach tworzenia. warsztacie...takie przedmikołajowe marzenie. Nie mniej dziękuję zwłaszcza za nie trolową jedynkę jak i za czas poświęcony.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania