Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • katharina182 29.11.2016
    Uf... znowu dużo informacji.
    Te opowiadania są całkowicie zmyślone czy jest w nich trochę z historycznych faktów?
    Zostawiam 5 i będę czekać na kolejną część.
  • Karawan 29.11.2016
    W zamyśle ma to być powieść. Może uda mi się na tyle nauczyć na Forum aby ją napisać. Pewnego dnia wyobraziłem sobie świat. Wszyscy bohaterowie i wszystkie zdarzenia to efekt "przyglądania się" mojemu światu. Jest mapa, jest także "linia czasu" czyli rozpisanie głównych zdarzeń w czasie. Powstaje powoli botanika i zoologia, bo przecież muszą być w tym moim świecie i rośliny i zwierzęta. Stąd i brak koncentracji przy pisaniu i błędy. Jedynym sposobem jest ponowne czytanie i poprawa...
    Dziękuję za wizytę. Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej. ;)
  • katharina182 29.11.2016
    Karawan wow... To już jazda na całego. Coś jak gra o tron tylko że w innym klimacie. No jestem ciekawa co tam dalej wymyślisz. Jasne że będę czytać dalej. Jak już coś zacznę i mi się podoba to czytam do końca.
    Życzę weny do pisania; )
    Pozdrawiam
  • Karawan 30.11.2016
    Dzięki. Martinowi do odcisków na piętach nie dorastam. Na razie doprowadziłem swoje opowieści do startu, to znaczy do takiego momentu w którym wszystkie łaczą się w jednym czasie i pokazują główny cel . To wg mojej oceny około 1/3 ... może uda się dożyć i wykrzesać z siebie tyle by napisać to co siedzi w głowie. Dziękuję. Idę znęcać się nad K182 ;) - wczoraj nie było kiedy. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania