Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • katharina182 06.12.2016
    Muszę przyznać że bardziej mi się podobają te opowiadania gdzie głównie występuje Rei. Jakoś mi bardziej przypadły do gustu. Przynajmniej do tej pory. Ciekawe jak się dalej potoczą jego losy. 5 i czekam na dalszy ciąg; )
  • Karawan 06.12.2016
    Dziękuję. Oczywista oczywistośc. Przy Reiu jest akcja, coś się dzieje, ale to dopiero początek i może błędnie zdecydowałem, że zacznę do najnudniejszego tak więc najpierw był Ea, teraz Rei, potem będzie Zam a dalej...dalej dopiero zacznę opowiadać o co właściwie chodzi. Mówiąc krótko przedstawiam bohaterów po to aby nie wyciągać z cylindra ich niecodziennych zdolności. Może robię źle...ktoś jednak czytuje czyli całkiem do bani nie jest. Dziękuję za wizytę i komentarz. :))
  • katharina182 06.12.2016
    Karawan każdy ma swój styl pisania. Wiadomo że cały czas akcji nie będzie bo trzeba coś o bohaterach opowiedzieć. Powodzenia w dalszym pisaniu; )
  • Karawan 06.12.2016
    katharina182 Ba. Gdybyż to prawda była. Jaki ja tam mam swój styl? Ty piszesz i coś się dzieje, ja piszę i nudzę. Ja wiem co widzę, wiem co powinien pokazać film, który w swojej głowie wyprodukowałem i gdy siadam do pisania -diabli biorą to co ciekawe...Ale dzięki za wizyty i komentarze. Dzięki!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania