Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Zdzisław B. 19.12.2016
    ... i fantasy fantazjuje... Wróciłem do dzieciństwa. 4,5 = 5.
    Oprócz szwankującej w kilkunastu miejscach interpunkcji (brak przecinków) i jednego myślnika (jest pytajnik) nie zauważyłem błędów.
    Zmieniłbym też w jednym miejscu zapis:
    *przesłała w myślach pytanie do Parsa; - Czy pozwolisz... - przesłała w myślach pytanie do Parsa "Czy pozwolisz...?".
  • Karawan 19.12.2016
    Dawno nie widziany miły gość! Dziękuję - oczywiście masz rację! Powinien być cudzysłów. ;))
  • Zdzisław B. 19.12.2016
    Karawanie, mam od dłuższego czasu zbyt mało czasu. Praca i... po pracy też muszę coś skończyć do wiosny. Tak że rzadko czytam innych, a na dłuższe komentarze to już bardzo krucho. Ale czasami... ;)
  • Karawan 19.12.2016
    Zdzisław B. Długoczasowych wobec tego Świąt i wypoczynku.!
  • katharina182 20.12.2016
    Super. Chyba nadal jest coś nie tak z interpunkcja.
    W każdym razie nie przeszkadza to w czytaniu.
    Historia jest coraz ciekawsza.
    Ciągle się rozkręca; )
    Będę czekać na koleiny rozdział. Mam nadzieję że pojawi się niebawem: )
    Zostawiam 5 i życzę wesołych świąt; )
  • Karawan 20.12.2016
    Dziękuję. Bogatych i trafionych prezentów pod choinką. :))
  • Freya 20.12.2016
    Jakoś zbulwersowało mnie takie przysięganie w ciemno. W "Potopie" Kmicic, też przysiągł Radziwiłowi najpierw, a dopiero potem zatrybił, o co kaman. Wniosek z tego taki, żeby nie być lekkomyślnym. A jeszcze głupszą rzeczą jest; dotrzymywanie takich wymuszonych deklaracji. To były czasy niepiśmienne. Obecnie takoż wymusza się różnorakie "lojalki" i warto przemyśleć sprawę zanim się skrobnie. Zasadniczo zawsze świadczy to, o kurestwie tego wymagającego takowej.
    Ps.
    Wczorajsza uwaga o zdublowanym opku, dotyczyła wyłącznie tego wczorajszego, bo razem z tym, z 16 Xll, to jest już triple, O. ;)
  • Karawan 20.12.2016
    Aśce troi się chyba w oczętach chabrowych! Jam nie system - wstawiłem jedno dwa razy a drugie raz jeno. Ja tam trójki nie widzę, ale od przybytku głowa lekka. A odnośnie przysiąg to nie ściągam z dzieł PanaSienkiewiczowych. Uznałem, ze trzeba jakoś strukturę społeczną przemycać Czytelnikowi co by potem nie narzekał, że autor (niby ja) króliczka z cylindra wyciąga. I nieładnie niewinne dziewczę o kurestwo podejrzewać jak dziecko lat niespełna naście (bo piętnaście skończy za chwilę). Wyjdź Asani z tego paskudnego rzeczywistego i wejdź do mojego. Powietrze już czyste (dlaczego już to potem) woda takoż krystaliczna (przynajmniej na północnej półkuli). Prawie spokojnie a co najważniejsze żadnej TV, "laptoków" , "kompów" japońszczyzny, ot, zwykła rustykalna rzeczywistość z odrobiną magii i niskim poziomem perwersji różnorakich... Wesołych Świąt. ;)
  • Karawan 21.12.2016
    Aśćce

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania