Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • motomrówka 06.01.2017
    Jakaś świnia dała ci 1 i nawet nie napisła dlaczego, taka tu norma? Tchurzostwo jest paskudne. Poczytam poprzednie wpisy, bo nie wiem kto jest kim i, o co generalnie kaman. Czyta sie dobrze, ale w środku dialogu nie pisz myślnika bo to sugeruje, że przeszedłeś do narracji. Na początku z kolei, przeszedłeś z dialogu do narracji bez myślnika. Takie tam wyłapane na szybko. Generalnie 4.
  • Karawan 06.01.2017
    Dzięki za komentarz. To nie świnia ino troll grasujący. Nikt go nie bierze na serio z tych co maja odrobinę oleju. Mnie bardziej zależy na opinii, komentarzu, sugestii niż na ocenie.
  • katharina182 06.01.2017
    Czyli Zam będzie musiała ukrywać że jest kobietą. Aż mi się z Mulan skojarzyło. Wiem... Nie ma ta historia z twoja nic wspólnego: )
    Rozdział mi się podobał. Lubię jak piszesz.
    Z tymi myślnikami to też już pisałam raz.
    Ok... Mam nadzieję że koleiny rozdział wstawiasz tym razem szybciej.
    Daję 5 ale to już chyba wiesz; )
  • Karawan 06.01.2017
    Ano pogrypiłem i powoli zmartwychwstaję. Dziękuję za odwiedziny. Z myślnikami musze zdecydowanie powalczyc tylko kiedy to zrobić ;(( ??
  • katharina182 06.01.2017
    Karawan to się cieszę że wracasz do zdrowia: )
    Powodzenia z pisaniem.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Karawan 06.01.2017
    katharina182 Dzięki za życzenia (cham za noworoczne nie podziękował - przepraszam). Wszystkie. Za pozdrowienia także. Udziału w bitwie nie przewidujesz?
  • katharina182 06.01.2017
    Karawan oj nawet się nad tym nie zastanawiałam. Może zerknę bo nawet nie wiem co i jak: p
    Rozumiem że Ty bierzesz udział?
  • Karawan 06.01.2017
    katharina182 katharina182 Temat "więzi rodzinne" podtemat ( 1 punkt) "siała baba mak". Reszty na razie nie ma. Wejdź na Forum i zobacz Bitwa Literacka 15. Coś tam napisałem i pewnie poślę, bo Trybunał to kawał wiedzy wartej więcej niż wszystkie piątki razem wzięte.
  • katharina182 06.01.2017
    Karawan zobaczę jeszcze. Nie wiem czy czas znajdę. Trochę zapracowana: )
    Powodzenia tobie życzę
  • Karawan 06.01.2017
    katharina182 Nie dziękuję, bom przesądny. Czasu nie trzeba. U mnie jest tak, że chodzę z tematem w głowinie. Czasem coś wskoczy, to siadam i piszę. Dziś od rana do popołudnia pisało się prawie samo. Potem czytam i poprawiam ( a, jak widać, byków ubywa bardzo mało - odporny na wiedzę widać). Ktoś to już radził; "myśl o tym co chcesz napisac tak długo aż ułoży ci się kompletna wizja". Zachęcam. ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania