Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • James Braddock 07.01.2017
    Nie obraź się ale fabuła tej części jakoś nie zachwyciła, słabo się kleiło. Musisz starać się dawać więcej dialogów a mniej opisów, ja na początku też robiłem ten błąd ;)
  • Karawan 07.01.2017
    A o co miałbym się obrażać? Po to jest to forum! Dziękuję za uwagę.
  • James Braddock 07.01.2017
    Karawan Podoba mi się jednak przedstawienie zrębów Twojego świata, w którym jak sądzę po tytułach opowiadań umieszczasz swoje opowieści ;) Może coś opiszesz go i zachecisz do czytania? :)
  • Karawan 07.01.2017
    James Braddock Zachęcam do zmęczenia się tym co umieściłem. ;) To w zamyśle większa całość. Trochę opowieść drogi (jeśłi znasz seriale Lexx albo Fire Fly to to są typowe opowieści drogi).
  • katharina182 07.01.2017
    Rozdzial calkiem dobry. W moim osobistym odczuciu brakuje troche opisow odczuc bohaterow. Ale ja juz tak mam. z reszta poznac to po moich opowiadaniach:)
    Ogolnie bardzo lubie twoja serie. Powoli sie rozkreca, ale nie przeszkadza mi to.
    Wydawalo mi sie ze uzyles dwoch czasow na raz. tzn. na poczatku jest w cz. przeszlym pisane, a pozniej w terazniejszym. Nie wiem, moze tak mialo byc:)
    Daje 5. Podziwiam za dobor slow. Ja mam z tym czasami problem. Aha, znowu mi cos nie gralo z przecinkami, ale tym sie nie przejmuj. w czytaniu w ogole nie przeszkadza.
  • Karawan 08.01.2017
    To cały ja-gapa! Oczywiście jednośc czasu pokręcona jak nadepnięty wąż. Baaardzo dzięki! Odczuć i opisu uczuć chętnie bym się nauczył. Zawsze mi tego brakuje i stąd pewnie moje dialogi są kulawe i niezdarne. Szkoda, że na opowi nie ma tak zwanego PW, na którym można by sobie powymieniać doświadczenia nie angażując w nudne, dla innych, rozważania. Dzięki za pomoc i odwiedziny. :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania