Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Violet 26.01.2017
    Dużo lepiej :) Jeśli mogę zaproponować nieśmiało: Konie napojono.- Napojono konie lub Korzystając z okazji, napojono spragnione konie.( to jest stylistyka). 4+
    Pozdrawiam.
  • Karawan 26.01.2017
    Dziękuję za sugestię. Jeśli dożyję wydania całości to lista podziękowań zajmie zapewne z pięć stron o ile nie więcej. Dzięki !
  • Freya 26.01.2017
    No i fajnie, jest sporo ciekawych opisów, ale tak wracając do poprzedniego tekstu, to chyba faktycznie przyczyna może tkwić w tym, że nie czujesz się komfortowo w budowaniu linii dialogowej. Tutaj było tego bardzo mało, a w zamian za to kilka barwnych planów.
    Trzeba mieć nadzieję, że w końcu kiedyś gdzieś dojadą... Pzdr ;)
  • Karawan 26.01.2017
    Niestety nie mam dobrych wiadomości - będą dalej podróżować, bo jak inaczej mógłby Czytelnik zobaczyć nie tylko świat ale i to co się na nim działo i dzieje? A przecież dopiero ma się zacząć dziać... Dziękuję za odwiedziny. :)
  • Freya 26.01.2017
    To taki kolejny szczał; czytałeś może "Pierścień" Larry Nivena? - no bo tam, to faktycznie mogliby tak łazić do usranej śmierci...
  • Karawan 26.01.2017
    Freya Nie tylko Nivena... ale kto teraz porządne historie pisze poza Gaimanem. A jeśli lubisz łażenie dla łażenia to Zapolska dała początek każąc Feliksowi chodzić na Kopiec nie wychodząc z domu. Ale na serio to tak mi się wymyśliło. Żebym to jeszcze potrafił dobrze opisać to pewnie byłoby nie takie niestrawne. Szanse rosną wraz pomocą Aniołów Forumowych ! Dzięki !
  • Szaqu 26.01.2017
    Nooo, opisy ciekawsze, barwniejsze, pełniejsze :D Jak tak dalej pójdzie jeden opis będzie zajmował stronę A4 :D Opowiadanie na plus, nie mam się do czego przyczepić, pisz dalej :D
  • Karawan 26.01.2017
    Dziękuję za odwiedziny. :)
  • katharina182 26.01.2017
    Faktycznie jest poprawa jeśli chodzi o opisy. Im więcej szczegółów tym łatwiej można sobie wszystko wyobrazić.
    Kolejna 5 ode mnie. Czekam na ciąg dalszy; )
  • Karawan 26.01.2017
    Dziękuję. Kiedyś może opanuję ta trudną sztukę. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania