Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Freya 26.02.2017
    "zaprzyjaźnił się Bractwem Spyżowników." - z Bractwem
    W tytule chyba brakuje spacji.
    Ciekawe czy masz zamiar do ewentualnej książki zrobić przypis z mapką i objaśnieniami odnośnie tych wszystkich bractw itp... bo trochę tego wszystkiego się już nazbierało. :) Pozdro.
  • Pasja 27.02.2017
    To tak jak dzisiaj, kłopoty z córkami i zamążpójsciem i cnotą. Nie upilnujesz kiedy poczujesz wolę boską. Ale jest jedna rzecz, która mnie podbudowała w tych dyskusjach, to liczenie się z kobietą. Ona decyduje o swoim brzuchu. Nie chce spędzenia płodu, chociaż dopuszcza się w tym kraju aborcji. Na to wygląda, że Delmin będzie dziadkiem i bedzie kochał wnuka. Piękne opisy i znajomość języka. 5 Pozdrawiam serdecznie
  • Karawan 27.02.2017
    Dziękuje za odwiedziny i komentarz. Wynika z niego, ze popełniłem błąd i Retro2 powinno być zamieszczone jako pierwsze. Losy Delmina i jego córeczki były potrzebne, aby zbudować wątek konfliktu w Gildiach, ale są całkowicie drugorzędne. Temat pojawił się dzięki niejakiej Pasji ;) [dziękuję!!!], która zadała pytanie: ..." a co jeśli Mocny kopnie w kalendarz z nienacka?". W mej głowinie pytanie znalazło odpowiedź ale przecie pisanie nie polega na odpowiedzi na pytania a bardziej na tworzeniu opowieści, która pozwoli udzielić odpowiedzi. Inaczej mówiąc; na pytanie jak ugotować jajko kurzęcie na twardo można odpowiedzieć "natentychmiast" lub opowiedzieć ciekawą ( mniej lub bardziej) historię, której pointą będzie owe jajo na stole lub w kieliszku albo i w drodze do jelita grubego. ;)) Pozdrawiam serdecznie.
  • katharina182 28.02.2017
    Właśnie... taka mapa byłaby super. Coś w stylu mapki zamieszczonej w książkach Tolkiena.
    Rozdział fajnie Ci wyszedł. Mogę pochwalić za opisy. Chyba się powtórzę ale moim zdaniem wychodzą coraz lepiej.
    Oczywiście 5 zostawiam.
  • Karawan 28.02.2017
    Nie potrafię zamieścić na tym Forum mapy - nawet nie próbuję. Moja "przyjaźń" z kompem nie pozwala na eksperymenty. Mapa jest od kilku lat gotowa, a w miarę pisania powstają mini szkice do poszczególnych lokacji, zaś moja miłość do mojego świata jest tak intensywna, że lokacje starego miasta-państwa Askinów wymalowałem jako nieudolny obrazek. Każdy ma swojego konika, a ja mam swój świat. Dzięki za odwiedziny i komentarz. Pozdr.
  • katharina182 28.02.2017
    Karawan kurcze, a ja wiazalam takie nadzieje, ze kiedys sie takowej mapki doczekam u ciebie:) Milego dnia zycze:)
  • Karawan 28.02.2017
    katharina182 Daj namiar i opis zrobię Ci jaką chcesz. Jeśłi zaś znasz sposób jakby toto zamieścić - podpowiedz. Skorzystam.
  • katharina182 28.02.2017
    Karawan ja podaje zawsze linka do moich ilustracji. Ale tak żeby to tutaj wkleić to nie mam pojęcia.
  • Karawan 28.02.2017
    Zapytam kogoś z Elderów gdy skończą z Bitwą - pewnie będą wiedzieć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania