Poprzednie częściOstatni uderzenie serca

Ostatni list

Nawet nie wiem jak ubrać to wszystko w słowa. Minął już prawie cały rok. Ostatnio za często o Tobie myślę. Wiem, że nie powinienem. Przecież dzieli nas więcej niż tylko kilometry. Ty masz swoje życia i nową miłość. Dlatego też piszę ten tekst. Dziś, czyli szesnastego dnia lipca, postanowiłem, że muszę to zakończyć. Mam zbyt wiele lat, by ciągnąć za sobą taki bagaż. Przecież przyszłość wciąż jest nieznanym aktem.

Nie byliśmy idealni, powiedziałbym, że koszmarni. Ja i Ty, oboje popełnialiśmy błędy, to między innymi dlatego już nie jesteśmy razem. Wiele razy się źle przez Ciebie czułem, z resztą Ty pewnie też. Jednak dziś, nie mam Tobie niczego za złe. Chyba mogę jedynie podziękować. Pomimo tych złych rzeczy, wiem, że zawsze po pracy chciałem jak najszybciej wrócić do mieszkania, bo wiedziałem, że Ciebie tam spotkam. Każda wspólna noc była dla mnie najcenniejszym co mnie w życiu spotkało. Poranki, gdy bez makijażu się przede mną ukrywałaś, wtulałaś i mówiłaś, że chcesz jeszcze chwilę pospać. Każda, kłótnia która pokazała mi jak wiele dla mnie znaczyłaś. Za to wszystko co dla mnie zrobiłaś, jestem Tobie wdzięczny. Może nie znaliśmy się długo, ale to Tobie pierwszy raz od paru lat wyznałem miłość. Przez parędziesiąt miesięcy, nie wypowiedziałem ani razu słów ,,kocham cię". Musiałem Ciebie spotkać by to zmienić. Jednak wiem, że było to szczere. Nie żałuję. Jedynie czasem winię siebie za to, że popełniałem błędy. Jednak to już było. Teraz muszę żyć dalej.

To już ostatni list do Ciebie.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 16.07.2019
    Trzymam za słowo ;)
    Nie no, spoczi... powiedzmy.
  • piliery 16.07.2019
    miał być chyba dramat, tęsknota, ból. Intencje rozumiem. To wszystko poprawne nawet ale... Za młode? (wiem, nie przyjmiesz tego ) "pierwszy raz od paru lat wyznałem miłość", "parędziesiąt miesięcy ani razu nie wypowiedziałem słowa "kocham" " Formalnie - tak. Osobiście - nie
  • Tomek Bordo 17.07.2019
    Jesteś z Targówka? Znasz Miętusa?
  • D4wid 17.07.2019
    Do Targówka mi daleko, parę set km

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania