***

***

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Karo 30.03.2016
    Czy w tym jest podtekst?!
  • Neurotyk 30.03.2016
    jest XD
  • Czytałam głośno (samej sobie). Śledziłam tekst oczami (w ciszy). Pokrywa śnieżna zimą jest potrzebna „uśpionej” w gruncie florze. Jest to rodzaj ochronnej kołdry – warstwa izolująca od czynników naziemnych. Na zamarzniętym stawie pod lodem toczy się życie. Wystarczy wykuć przerębel, by odkryć poruszające się w wodzie ryby. Stal zbroi rycerza była chłodna i przytłaczała ciężarem, ale mogła skutecznie chronić przed ranami. Dobrze jest odgrodzić się od świata, żeby w spokoju zrealizować ważne zadanie. Przepraszam za nadmiar własnych przemyśleń. 5 za szorstką nutę, którą cenię.
  • Neurotyk 30.03.2016
    Adelo, nie przepraszaj za nadmiar własnych przemyśleń, gdyż, po pierwsze, nadmiar jest wskazany, po drugie – własne (Twoje) są najciekawsze i najcenniejsze dla mnie. Płaszczyk śniegu, rzeczywiście, pełni rolę osłony, jak wody płodowe dla dziecka, barierę, która kiedyś zniknie, stopi się, wyleje i zostaniemy sami i nadzy.
  • Rasia 30.03.2016
    Niezbyt lubię taką formę wiersza, ale aluzją i przekazem sporo nadrobiłeś :D Powiem Ci, że nie tego się spodziewałam, ale ten nagły zwrot nawet... w jakiś sposób mnie rozbawił. Nie ma się czego przyczepić, zostawiam 5 ;)
  • Neurotyk 30.03.2016
    Rasiu, dziękuję za opinię :) Powiedz, jak po świętach?:)
  • Rasia 30.03.2016
    Ach, święta straszliwie zabiegane. Jak na mój gust powinno być jeszcze jakieś wolne "po świętach". Nie było najgorzej, no ale raczej ten czas nie należał do mojego wymarzonego. Mogło być lepiej, ale nie narzekam, dzięki, że pytasz. A jak tam Twoje święta? :)
  • Neurotyk 30.03.2016
    Rasia moje też nie były wymarzone, u mnie z kolei czas się wlókł i przed świętami i w trakcie, i po :)
  • Niemampojecia96 31.03.2016
    Cholera, nie tylko niezle ripostujesz i arystokracko zartujesz. Nie tylko mnie inspirujesz do ciaglego pierdolenia o Watykanach. Wiersze tez piszesz dobre. Choc trudne dla mnie, nie wiem, czy zgodnie z intencja zrozumialam. Uwazaj, coraz bardziej interesuje mnie Twoj jezyk. A nawet go jeszcze nie widzialam xd
  • Neurotyk 31.03.2016
    Chcesz go zobaczyć? Masz całą noc:)
  • Niemampojecia96 31.03.2016
    Wizualnie kazdy jezyk to po prostu jezyk, nie kazdy go umie za to uzywac. Ty ukladasz zdania, niekiedy wybitnie zabawne, czy to ciekawe. Takze: z przyjemnoscia dla mnie, mam nadzieje :D, bedziesz uzywal swego jezyka pisujac i ripostujac, przynajmniej na poziomie dotychczasowym.
  • Morelia 02.04.2016
    Neurusiu.... Twoja kopułka jak widać wiele świetnych pomysłów skrywa. No i uwielbiam Twoją aluzyjność, a więc wielkie 5 leci!:D
  • Neurotyk 02.04.2016
    Dziękuję Morelia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania