ostatni raz

Leżała obok całkiem naga. Gładziła go delikatnie po włosach, przyglądając się z bliska jego twarzy; liczyła rzęsy, niewinnie muskała palcem usta. Zapamiętując każdy jej skrawek wiedziała, że to ostatni raz. Wiedziała, że on też wie.

- Wiesz, że możesz zostać - powiedział w końcu.

- Wiem, ale nie chcę.

Ma wyrzuty sumienia, pomyślał. Znowu ucieka. Ucieka i już jej nie odnajdę. Znowu jestem zawieszony w przestrzeni w której w ogóle nie chciałem być.

- Zostań jeszcze trochę zanim... - nie dokończył.

- Zostanę.

Dlaczego musiał ją spotkać na ulicy po tak długiej przerwie? Dlaczego w jednej sekundzie znów za nią zatęsknił, pokochał i zaprosił na kolację? Dlaczego kochali się dziko i namiętnie jakby czekali na to całe życie i dlaczego do cholery leżeli teraz patrząc na siebie z tak głębokim smutkiem w oczach?

Rozkoszował się jej zapachem. Zapachem przypisanym tylko do niej. Nie potrafił nawet go do czegoś porównać, bo nic na świecie nie pachniało jak jej skóra. Jak długo za nim tęsknił! Za nim chyba najbardziej. I za jej skórą. I włosami. I piegami widzianymi tylko z odległości pocałunku. I za znamieniem na piersi, udzie, plecach. Tak bardzo mu tego brakowało.

Patrzyła na niego. A on starał się nie rozpłakać. Próbował zapanować nad sobą, nie myśleć o tym, że zaraz znów będzie musiał za nią tęsknić.

- Ka...

- Proszę, Dominik... Nic już nie mów.

Nic już nie powiedział, a gdy zasnął, ona pocałowała go lekko w policzek i wyszła tuż przed świtem.

Gdy się obudził, znalazł na poduszce jej zapach i włosy. Długie, kręcone, blond włosy. Schował je między strony nigdy niedokończonej książki i tęsknił. Bardzo długo tęsknił.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • ausek 10.01.2018
    Ano, musiał ją spotkać, by mieć o czym pisać. ;) Szkoda, że tekst taki króciutki... Z chęcią poczytałabym więcej o tym, co siedzi chłopakowi w głowie i jakie myśli drążą mu czaszkę. Gdzieś tam brakuje przecinków i w zdaniu '' Zapachem przypisanym tylko jej'' chyba powinno być '' do niej''. :)
  • Dominik Stefan 10.01.2018
    dzięki! może niedługo dorzucę resztę serii...
  • Oia 10.01.2018
    Bardzo mi się podobają te opisy tęsknoty, tej atmosfery. ;) zostawiam 5 i liczę na więcej, pozdrawiam
  • Dominik Stefan 13.01.2018
    dziękuję!
  • No hej dobre to bardzo jest. Krótko ale bardzo dobrze, w sensie mi się bardzo widzi, bo ja taki ukryty romantyk jestem. Zostawiam 5, cobyś nabrał może wiatru w żagle i coś dłużej skrobnął.
  • Dominik Stefan 13.01.2018
    romantyzmu nie ma co ukrywać, pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 10.01.2018
    Wzruszająca opowieść o miłości i tęsknocie. Pozdrowienia!
  • Dominik Stefan 13.01.2018
    dziękuję serdecznie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania